کد خبر: ۳۰۹۱۳۸
تاریخ انتشار: ۰۹:۵۸ - ۰۹ خرداد ۱۳۹۴
به گزارش خبرخودرو ، معاون حمل و نقل و ترافیک منطقه 19 گفت: تاکنون 450 تاکسیران منطقه از آموزشهای قوانین طرح خط سفید بهره مند شده اند.

ارائه آموزش های طرح خط سفید به 450 تاکسیران

به گزارش خبرخودرو ، معاون حمل و نقل و ترافیک منطقه 19 گفت: تاکنون 450 تاکسیران منطقه از آموزشهای قوانین طرح خط سفید بهره مند شده اند.

رضا زلفی با اعلام اینکه با هماهنگی معاونت مطالعات و برنامه ریزی سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران نسبت به ارائه گواهینامه پایان دوره تاکسیرانان اقدام می شود افزود: با هماهنگی انجام شده با سازمان تاکسیرانی شهر تهران مقرر شده است کلیه خدمات در دفاتر تاکسیرانی تهران براساس این گواهینامه ها که به امضای شهردار هر منطقه می رسد، انجام شود.

وی خاطرنشان کرد: آموزش تاکسیرانان طی دو روز در هفته (یکشنبه و سه شنبه)در بوستان ترافیک منطقه صورت می گیرد و در هر کلاس حداقل 40 راننده تاکسی شرکت کرده و آموزش های لازم را کسب می کنند.

به گفته زلفی روزهای دوشنبه نیز جهت آموزش اتوبوسرانان منطقه در نظر شده است که در همین راستا در هر کلاس 40 تا 50 نفر از آموزش های خط سفید بهره مند می شوند. تاکنون 2 کلاس آموزشی ویژه اتوبوسرانان برگزار شده که در نتیجه آن قوانین خط سفید به 80  اتوبوسران آموزش داده شده است.

زلفی با اشاره به انتقال بخشی از این آموزش ها در بوستان ترافیک منطقه گفت: بیش از 2 هزار شهروند درگروه های سنی مختلف از ابتدای آغاز طرح خط سفید در این منطقه با قوانین آن در این بوستان آشنا شده اند.

معاون شهردار منطقه از برنامه های آینده این حوزه در بحث ارتقاء فرهنگ ترافیک خبر داد و افزود: آموزشهای خط سفید به دانش آموزان مدارس تا پایان دوره تحصیلی ادامه دارد و در تابستان امسال نیز آموزشها با محوریت مهدهای کودک ادامه خواهد داشت.

زلفی تأکید کرد: به دستور معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران هیچ یک از بوستانهای ترافیک شهر تهران در تابستان تعطیل نخواهد بود.

 

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
طراحی و تولید: "ایران سامانه"