کد خبر: ۳۰۹۴۲۸
تاریخ انتشار: ۱۱:۱۹ - ۱۱ خرداد ۱۳۹۴
گروه بین الملل: سوزوکی استرالیا از تمایل خود برای عرضه نسخه های تولیدی هاچ بک iK-2 و شاسی بلند iM-4 در این کشور خبر داده است.

سوزوکی استرالیا در پی عرضه دو مدل جدید است

گروه بین الملل: سوزوکی استرالیا از تمایل خود برای عرضه نسخه های تولیدی هاچ بک iK-2 و شاسی بلند iM-4 در این کشور خبر داده است.

به گزارش خبرخودرو، در حال حاضر سوزوکی استرالیا از رشد فروش 28 درصدی بهره می برد که نتیجه تقاضا برای سوزوکی سویفت وجیمنی است. این خودروساز هم چنین شاسی بلند ویتارای جدید را نیز عرضه خواهد کرد که به گفته سوزوکی قیمتی رقابتی خواهد داشت. این خودروساز معتقد است نسخه های تولیدی iK-2 و iM-4 نقش مهمی در افزایش فروش تیم استرالیایی این برند ژاپنی خواهد داشت.

iK-2 که در نمایشگاه خودروی ژنو 2015 معرفی شد یک هاچ بک پرمیوم را نشان می دهد که بالاتر از سویفت قرار خواهد گرفت. این خودرو دارای طراحی نوینی تحت تاثیر مدل کانسپت آن خواهد بود.

نیروی iK-2 تولیدی از موتور 1.0 لیتری سه سیلندر توربوی جدید تامین می شود که سوزوکی آن را Boosterjet می نامد. اگر این خودرو در استرالیا عرضه شود در کلاس خودروهای هاچ بک پرمیومی قرار می گیرد که اکنون شامل هیوندای i30، فولکس واگن گلف و هوندا جاز جدید است.

سوزوکی با افزایش تقاضا برای کراس اوورهای کوچک تصمیم به رونمایی سوزوکی iM-4 در نمایشگاه خودروی ژنو 2015 گرفت. iM-4 که مانند iK-2 بر اساس پلتفرم سبک جدیدی ساخته شده با هدف ساخت یک 4×4 مینی نمادین طراحی شده است. مدل های تولیدی این خودرو دارای طراحی متفاوت، موتور 1.2 لیتریDualjet  مدل کانسپت و سیستم انتخابی AWD خواهند بود.

 

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
طراحی و تولید: "ایران سامانه"