کد خبر: ۳۰۹۴۳۸
تاریخ انتشار: ۱۱:۲۸ - ۱۱ خرداد ۱۳۹۴
گروه بین الملل: سرجیومارکیونه، مدیر فیات کرایسلر اتومبیل، از تجربه یک ادغام بزرگ دیگر ظرف سه سال آینده خبر داد و شایعه ارسال ایمیلی در این باره به جنرال موتورز، رقیب بزرگ امریکاییش را تکذیب نکرد.

صحبت های مدیر فیات کرایسلر در مورد ادغامی دیگر

گروه بین الملل: سرجیو مارکیونه، مدیر فیات کرایسلر اتومبیل، از تجربه یک ادغام بزرگ دیگر ظرف سه سال آینده خبر داد و شایعه ارسال ایمیلی در این باره به جنرال موتورز، رقیب بزرگ امریکاییش را تکذیب نکرد.

به گزارش خبر خودرو، مارکیونه، معمار هفتمین خودروساز بزرگ جهان و مهم ترین عامل ادغام دو شرکت فیات و کرایسلر می باشد.

وی عقیده دارد در راستای کاهش هزینه ها و سرمایه گذاری های کلان جهت تولید خودروهای سبزتر و ایمن تر تولید و طراحی مشترک میان خودروسازان می تواند بسیار کم هزینه باشد.

وی در اظهار نظری صریح گفت: مسلما تا سال 2018 ادغامی دیگر صورت خواهد پذیرفت .

وی افزود: این مسئله عقیده شخصی من است که بیشتر بر مبنای احساس می باشد. البته وی مشخص نکرده که این ادغام با یکی از شرکت های نزدیک به FCA انجام خواهد پذیرفت و یا شرکتی رقیب را در بر خواهد گرفت.

بسیاری از منابع آگاه عقیده دارند که مدیر FCA به دنبال انجام معامله ای بزرگ در ایالات متحده است و در حال حاضر به دنبال یافتن شریکی مناسب می باشد.

وی بدون این که چیزی را تکذیب کند از صحبت در مورد ایمیلی که جهت همکاری احتمالی به ماری بارا مدیر جنرال موتورز، ارسال کرده طفره رفت.

 

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
طراحی و تولید: "ایران سامانه"