کد خبر: ۳۰۹۴۵۶
تاریخ انتشار: ۰۸:۵۸ - ۱۲ خرداد ۱۳۹۴
به گزارش خبرخودرو ، مقایسه آماری این ماه در قیاس با ماه گذشته آن (فروردین ماه) نشان می دهد تعداد مراجعه وسایل نقلیه به مجاری عرضه سوخت سه میلیون ٣٠٨ هزار و ٣٨ بار افزایش داشته است.

افزایش تعداد مراجعه وسایل نقلیه به جایگاه های سوخت

به گزارش خبرخودرو ، شمار مراجعه وسایل نقلیه ( انواع خودرو و موتورسیکلت) به مجاری عرضه سوخت کشور در اردیبهشت ماه امسال به بیش از ١٢٥ میلیون بار رسید. 

شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی ایران اعلام کرد: در بازه زمانی یکم تا سی و یکم اردیبهشت ماه امسال ١٢٥ میلیون و ٦٠٨ هزار و ٧٢٥ تراکنش در سامانه کارت هوشمند سوخت ثبت شده است.

بیشترین میزان مراجعه به جایگاهها برای دریافت سوخت با چهار میلیون و ٥٦٧ هزار و ٣٢٢ تراکنش به روز پنجشنبه (١٠ اردیبهشت ماه) و کمترین میزان تراکنش نیز با سه میلیون و ٨١٧ هزار و ٩٥٠ به روز جمعه (چهارم اردیبهشت ماه ) مربوط می شود.

مقایسه آماری این ماه در قیاس با ماه گذشته آن (فروردین ماه) نشان می دهد تعداد مراجعه وسایل نقلیه به مجاری عرضه سوخت سه میلیون ٣٠٨ هزار و ٣٨ بار افزایش داشته است.

همچنین، تعداد درخواست صدور کارت المثنی در مدت یاد شده نیز ١٣١ هزار و ٧٣٤ مورد بوده است که بیش از ١٩ هزار ٦٤٠ مورد افزایش درخواست را در این زمینه نشان می دهد.

 

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
طراحی و تولید: "ایران سامانه"