کد خبر: ۳۰۹۴۸۷
تاریخ انتشار: ۱۲:۱۸ - ۱۱ خرداد ۱۳۹۴
به گزارش خبر خودرو، رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ از آغاز «طرح انتظامی- ترافیکی» از ساعت ۷ صبح روز چهارشنبه ۱۳ خرداد تا روز پنجشنبه ۱۴ خرداد خبر داد.

«طرح انتظامی- ترافیکی»در روزهای ۱۳ و ۱۴ خرداد

به گزارش خبر خودرو، رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ از آغاز «طرح انتظامی- ترافیکی» از ساعت ۷ صبح روز چهارشنبه ۱۳ خرداد تا روز پنجشنبه ۱۴ خرداد خبر داد.

سردار سرتیپ حسینی در جمع خبرنگاران گفت: ممنوعیت های توقف نیز از ساعت 17 روز چهارشنبه آغاز می شود که نخستین مسیر، بزرگراه خلیج فارس از پل حضرت امام (ره) به سمت جنوب تا عوارضی است.

وی افزود: بزرگراه علامه جعفری از سه راهی باقرشهر تا پل حرم نیز محدودیت ترافیک دارد.

سردار حسینی گفت: بزرگراه شهید هاشمی در مسیر شمال به جنوب تا میدان ساعت برای توقف و پارک اتوبوس های شرکت واحد پیش بینی شده است تا پایان مراسم سیل جمعیت را جا به جا کنند.

وی افزود: در پارکینگ ضلع حرم نیز ایستگاه های صلواتی و اورژانس مستقر هستند.

رئیس پلیس راهور تهران بزرگ گفت: از ساعت 17 روز چهارشنبه هیچ گونه اجازه تردد به خودروهای سنگین در محور قم به تهران از سه راهی حسن آباد به سمت تهران داده نخواهد شد.

سردار حسینی افزود: از ساعت 17 روز چهارشنبه تا پایان مراسم و تخلیه کامل پارکینگ ها و معابر و برقرار شدن شرایط عادی، تردد همه خودروهای باربری سنگین در مسیر جاده قدیم قم از سه راهی حسن آباد تا پل آزادگان و طول بزرگراه شهید هاشمی، بزرگراه شهید رجایی از پل آزادگان تا جاده قدیم و بالعکس ممنوع است.

وی گفت: وسائط نقلیه سنگین می توانند از طریق جاده حسن آباد به جاده ساوه و آزادگان غرب و شرق تردد کنند.

سردار حسینی افزود: از ساعت 17 روز چهارشنبه همچنین تردد همه وسایل نقلیه سنگین و اتوبوس به استثنای وسایل نقلیه حامل زائران به پارکینگ های 10، 5، 4 و 6 ممنوع است.

وی گفت: از ساعت 24 روز چهارشنبه تا پایان مراسم و تخلیه کامل محدوده اطراف حرم مطهر حرکت همه وسائط نقلیه شخصی و اتوبوس به استثنای وسایل نقلیه حامل زائران استان های خوزستان، یزد و قم در آزادراه تهران- قم حد فاصل پل حسن آباد و سه راهی کهریزک تا پل شهید کاظمی ممنوع است.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ افزود: این گونه وسایل نقلیه از طریق جاده حسن آباد به سمت شرق به جاده قدیم به سمت تهران ادامه مسیر خواهند داد و آن دسته از وسایل نقلیه شخصی و اتوبوس ها که قصد شرکت در مراسم را دارند از طریق جاده قدیم قم- تهران، درب شرقی بهشت زهرا داخل می شوند و در پارکینگ های از پیش تعیین شده مستقر خواهند شد.

تردد وسایل نقلیه سبک

سردار حسینی گفت: تردد وسایل نقلیه سبک در محور آزادراه تهران- قم حد فاصل پل شهید کاظمی تا عوارضی تهران- قم مجاز است و محدودیتی اعمال نخواهد شد.

زئیس پلیس راهور تهران بزرگ افزود: وسایل نقلیه در محل های غیرمجاز و حاشیه بزرگراه توقف نکنند و برپایی چادر داخل پارکینگ ها به وسیله مردم ممنوع است.

وی افزود: رانندگان به تابلوهای هدایت کننده و علائم راهنمایی و رانندگی در طول مسیر توجه کامل کنند و از توقف های منجر به سد معبر به ویژه توقف در مدخل های ورودی، خروجی و اتوبان های فرعی منتهی به پارکینگ های 10 گانه، خیابان های اصلی محوطه بهشت زهرا و روی پل ها اجتناب کنند.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ گفت: پیش بینی می شود بالغ بر 18 هزار اتوبوس از استان ها و دو هزار اتوبوس از شهر تهران به سمت مرقد مطهر امام (ره) عزیمت کنند و تهران میزبان بیش از یک میلیون زائر در بیست و ششمین سالروز ارتحال ملکوتی امام خمینی (ره) باشد.

سردار حسینی افزود: کسانی که به هر علت خودروی آنان توقیف و به پارکینگ منتقل می شود می توانند با شماره تلفن های 66936666، 66935577 و 110 تماس بگیرند تا از محل پارکینگ خودروی خود آگاه شوند.

 

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
طراحی و تولید: "ایران سامانه"