کد خبر: ۳۰۹۵۹۴
تاریخ انتشار: ۰۸:۵۸ - ۱۳ خرداد ۱۳۹۴
گروه بین الملل: تاکسی های سنتی مشکی رنگ خیابان های لندن از این پس به موتورهای الکتریکی مجهز شده و سبزتر ازگذشته می شوند.

تاکسی های لندن برقی می شوند

گروه بین الملل: تاکسی های سنتی مشکی رنگ خیابان های لندن از این پس به موتورهای الکتریکی مجهز شده و سبزتر از گذشته می شوند.

به گزارش خبر خودرو ، نسخه جدید این تاکسی ها که Metrocab نام دارند طی همکاری مشترکی با یک شرکت کانادایی از سال آینده به عنوان اولین تاکسی های بدون آلایندگی این شهر وارد خیابان می شوند.

گفتنی است شرکت کانادایی Multimatic پیش از نیز فورد را در ساخت نسل سوم GT و تجهیز آن به قطعات الیاف کربنی کمک کرده بود این شرکت تاکنون بدنه خودروهایی همچون استون مارتین One77، زاگاتو، GT12 و ... را ساخته و حالا با ارتقای فنی تاسیساتش آمادگی تولید خودروی شش سرنشین Metrocab را دارد.

لندن یکی از معدود مناطق اروپایی است که قوانین سختگیرانه آلایندگی در آن اجرا می شود و استفاه از وسایل حمل و نقل عمومی می تواند تاثیر بسزایی در کاهش میزان آلایندگی و ترافیک این شهر ایفا کند.

قرار است فعلا Metrocab به آزمایشی در بخش هایی کوچکی از لندن فعالیت کند ولی هنوز تعداد مد نظر برای تولید آن اعلام نشده است. 

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
طراحی و تولید: "ایران سامانه"