کد خبر: ۳۱۰۰۶۷
تاریخ انتشار: ۱۳:۰۹ - ۱۷ خرداد ۱۳۹۴

محصول جدید شرکت  مدیران خودرو با قیمت زیر 30 میلیون تومان به بازار می آید

به گزارش خبرخودرو ، شرکت مدیران خودرو تولید کننده خودروهای  ام وی ام در کشور در نظر دارد تا محصولی جدید را  با قیمتی زیر 30 میلیون تومان به سبد محصولات خود اضافه نماید .

بنا به گفته مهندس امیری ، مدیربازاریابی و فروش شرکت مدیران خودرو، محصول فوق خودرویی زیبا و مدرن می باشد که ماحصل طراحی یک شرکت معتبر ایتالیایی است.

به گفته مهندس امیری ، این خودرو دارای طراحی زیبا و جذاب می باشد که نمونه بارز یک خودروی امروزی می باشد ، همچنین موتورآن ساختاری مدرن و کم مصرف دارد که از اینرو آنرا به خودرویی دوست دار محیط زیست و کم مصرف ترین خودروی داخلی بدل می نماید و همین ویژگی های بارز آنرا به یکی از پر فروش ترین خودروهای بازار های بین المللی بدل نموده و در آینده نزدیک نیز مدل هیبریدی و الکتریکی آن را راهی بازار خواهیم کرد.

وی با بیان اینکه قیمت این خودرو کمتراز 30 میلیون تومان خواهد بود و با توجه به ارزیابی صورت گرفته از میزان تقاضای بالای این محصول ، تصمیم به نمایش مدل مذکور در نمایشگاه بین المللی خودروی شیراز برای اولین بار در ماه جاری داریم، لذا زمان دقیق رونمایی و عرضه محصول و همچنین شرایط فروش آن نیز به زودی از طریق رسانه های عمومی اعلام خواهد گردید.

 

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدید ها
طراحی و تولید: "ایران سامانه"