کد خبر: ۳۱۱۲۰۳
تاریخ انتشار: ۱۵:۲۳ - ۲۴ خرداد ۱۳۹۴

سایپا بدنبال احیاء تحقیق و توسعه است

به گزارش خبر خودرو، مدیر عامل گروه خودروسازی سایپا اظهار امیدواری کرد که سایپا همگام با دولت تدبیر و امید و نگاه نخبه پروری که در این دولت ایجاد شده بتواند با همکاری دانشگاه های کشور در رشد و اعتلای علمی صنعت کشور کمک شایانی کند.

 در مراسم بازدید معاون علمی فن آوری رئیس جمهور از شرکت سایپا و شروع به کار شورای سیاست گذاری تفاهم نامه همکاری سایپا و دانشگاه صنعتی شریف دکتر مهدی جمالی مدیر عامل گروه خودروسازی سایپا ضمن خیر مقدم به میهمانان با اشاره به دیدگاه علمی که در دولت ایجاد شده است اظهار داشت: با توجه به دیدگاه بلندی که در نخبه پروری و توسعه تکنولوژی و صنعتی ایجاد شده است امیدواریم بتوانیم همکاری امروز را گامی جدید برای سرعت بخشیدن به رشد و اعتلای کشور بدانیم.

وی ادامه داد: اطمینان دارم که ظرفیت بالایی در معاونت علمی و فن آوری ریاست جمهوری در پیشبرد دیدگاه بلند توسعه علمی کشور وجود دارد و شرکت سایپا نیز در این رویکرد همراه و همگام با دولت خواهد بود تا بتوانیم صنعت خودرو کشور را تاحد امکان به سمت بومی سازی هدایت کنیم.

جمالی با اشاره به بحران های ایجاد شده ناشی از تحریم های بین المللی بر ضد صنعت خودرو تصریح کرد: طی سال های گذشته یکی از مهمترین بحران های صنعت خودرو کشور، مشکلات مالی بوده است که باعث شده روند توسعه و تحقیقات با کندی مواجه شود.

مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا تصریح کرد: در دولت تدبیر و امید دستورالعملی به بنده ابلاغ شده تا بتوانیم با بهره گیری از ظرفیت های موجود در  بخش تحقیق و توسعه، این بخش مغفول مانده را مجدداً احیا کنیم.

جمالی خاطرنشان کرد: سایپا دارای پتانسیل بالایی است و با کمک ظرفیت های دانشگاهی می تواند اقدامات مفیدی را در توسعه صنعت خودرو صورت دهد و به نوعی حرکت بسیار مفیدی را در این زمینه صورت داد.

در این مراسم معاون علمی و فن آوری رئیس جمهور، دکتر فتوحی رئیس دانشگاه شریف به همراه مدیرعامل و جمعی از مدیران ارشد گروه خودروسازی سایپا ضمن بازدید از مرکز تحقیقات و نوآوری صنایع خودروسازی سایپا در جریان چگونگی تحقیقات طراحی و آزمایشگاه های این مرکز قرار گرفتند.  

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدید ها
طراحی و تولید: "ایران سامانه"