کد خبر: ۳۱۱۴۲۸
تاریخ انتشار: ۱۲:۵۸ - ۲۶ خرداد ۱۳۹۴
به گزارش خبر خودرو، رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ از کاهش یک ساعتی زمان طرح زوج و فرد در طول ایام ماه مبارک رمضان خبر داد.

كاهش يك ساعتي طرح زوج و فرد در ايام ماه مبارك رمضان

به گزارش خبر خودرو، رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ از کاهش یک ساعتی زمان طرح زوج و فرد در طول ایام ماه مبارک رمضان خبر داد.

سردار سرتیپ سید تیمور حسینی گفت: ساعت پایانی طرح زوج و فرد از ساعت 19 در ایام ماه مبارک رمضان به ساعت 18 تغییر می کند تا روزه داران تهرانی به مدت یک ساعت برای خرید و رفع نیازهای روزانه وارد محدوده طرح زوج و فرد شوند.

وی با اشاره به تعامل پلیس و دستگاه قضا افزود: در طول ماه مبارک رمضان هرگونه تظاهر به روزه خواری هنگام رانندگی جرم محسوب می شود .

سردار حسینی گفت: سرنشین خودروهایی که تظاهر به خوردن ، آشامیدن و یا استعمال دخانیات می کنند، ضمن توقیف و انتقال خودرو آنان به پارکینگ، راننده متخلف نیز به مقام قضایی معرفی می شود.

وی با اشاره به اینکه در طول ماه مبارک رمضان شرایط ترافیک درون شهری تهران به ویژه در ساعات نزدیک به افطار تغییر می کند، افزود: پلیس تلاش می کند بیشترین تسهیلات را در این ساعات برای روان سازی رفت و آمدهای شهروندان ایجاد کند.

سردار حسینی از اعمال طرح ویژه ترافیکی در اطراف اماکن مذهبی ، مساجد و حسینیه ها به ویژه در شب های قدر خبر داد.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ گفت: برای برگزاری باشکوه راهپیمایی روز جهانی قدس و نماز عید سعید فطر هم طرح ویژه ترافیکی تدوین شده است که جزئیات آن متعاقبا اعلام می شود.

 

 

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
طراحی و تولید: "ایران سامانه"