کد خبر: ۳۱۳۹۵۳
تاریخ انتشار: ۱۱:۰۵ - ۰۹ تير ۱۳۹۴
به گزارش خبر خودرو، رئیس کمیته موتور کراس گفت: المپیک موتور سواری فرانسه مهر امسال در فرانسه برگزار می‌شود‌

موتورسواران ایرانی در راه مسابقات فرانسه

به گزارش خبر خودرو، رئیس کمیته موتور کراس گفت: المپیک موتور سواری فرانسه مهر امسال در فرانسه برگزار می‌شود‌

مهران همتیان رئیس کمیته موتور کراس ضمن بیان این مطلب افزود: المپیک موتور سواری فرانسه مهر امسال در فرانسه برگزار می‌شود که‌ برای حضوری موفق دراین رقابت‌ها باید از هم اکنون برنامه‌ریزی کنیم.

وی ادامه داد: در جلسه‌ای که با مسئولان فدراسیون داشتیم قرار شد با اجرای یک دوره مسابقات انتخابی نفرات تیم ملی را مشخص کنیم و پس از ماه رمضان این  مسابقات در پیست موتور سواری اراک برگزار می‌شود.

همتیان گفت:‌ ما می‌توانیم با سه موتور سوار در این دوره از المپیک شرکت کنیم و بهترین‌ها برای حضور در اردوهای تیم ملی دعوت خواهند شد.

رئیس کمیته موتور کراس افزود: پیش از شروع المپیک مسئولان فدراسیون جهانی از شرکت کنندگان تایم گیری می‌کنند و هر ورزشکاری که موفق به کسب ورودی شود در فرانسه به مصاف با حریفانش خواهد رفت.

همتیان درباره وضعیت ملی پوشان گفت: هنوز اردهای تیم ملی آغاز نشده؛ اما شرایط موتور سواران ایرانی خوب است.

وی افزود:در مسابقات جهانی سال گذشته که در قطر برگزار شد امیر ثابتی توانست جایگاه بیست و یکم را به خود اختصاص دهد و در رنکینگ جهانی قرار بگیرد.

همتیان مسائل مالی را مهمترین مشکل موتور سواران دانست و گفت: همه ورزشکاران و قهرمانان این رشته با وسایل شخصی تمرین و در مسابقات شرکت می کنند و ملی پوشان حقوقی از فدراسیون دریافت نمی‌کنند.

 

 

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
طراحی و تولید: "ایران سامانه"