کد خبر: ۳۱۴۵۲۴
تاریخ انتشار: ۰۹:۱۹ - ۱۳ تير ۱۳۹۴

فورد اکواسپرت در اروپا به روزرسانی شد

گروه بین الملل: فورد اکواسپرت مدل 2016 به روز رسانی شده با مجموعه ای از اصلاحات که به رقابت بهتر آن با شاسی بلندهای کوچک دیگر کمک می کند، در اروپا عرضه شد.

به گزارش خبرخودرو، کراس اوور فورد اکواسپرت ساخته شده بر اساس فیستا دارای اصلاحات سبک شامل حذف لاستیک یدکی قدیمی نصب شده روی در صندوق عقب به لطف تعبیه یک بسته تعمیر لاستیک جدید است. هم چنین طراحی در صندوق عقب دروازه ای شکل این خودرو به منظور دسترسی آسان تر اصلاح شده است.

نسخه های ممتاز تیتانیوم این خودرو از صندلی های چرمی نوین بهره می برند در حالی که تمام نسخه های آن به فرمانی جدید و قسمت های کرومی بیش تر مجهز شده اند.

مدل هایی از اکواسپرت که به سیستم اتصال کنترل صوتی Sync فورد مجهز هستند دارای نمایشگر لمسی 4 اینچی روی کنسول وسط خواهند بود. جای اهرم ترمز دستی برای تمام مدل های ارتقا یافته اکواسپرت اصلاح شده تا دسترسی و کاربرد آن راحت تر شود. ناوبری ماهواره ای و دوربین دید پشت نیز برای این خودرو ارائه می شود.

دینامیک سواری اکواسپرت نیز به لطف اصلاحاتی در کمک فنرها، دمپرها، کنترل ثبات و فرمان الکترونیکی ارتقا یافته است.

موتور 1.5 لیتری TDCi این خودرو اکنون دارای قدرت 70 کیلووات است که 4 کیلووات نسبت به قبل افزایش داشته و میزان مصرف سوخت 4.4 لیتر در هر 100 کیلومتر دارد. موتور 1.0 لیتری اکوبوست 92 کیلووات و 170 نیوتون متری این خودرو بی تغییر باقی مانده است.

 

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
طراحی و تولید: "ایران سامانه"