کد خبر: ۳۱۴۷۵۴
تاریخ انتشار: ۱۰:۱۹ - ۱۴ تير ۱۳۹۴
گروه بین الملل: ولوو ایمنی و سبک لوکس خود را برای صندلی های کودک اعمال می کند.

ولوو روی ایمنی کودکان کار می کند

گروه بین الملل: ولوو ایمنی و سبک لوکس خود را برای صندلی های کودک اعمال می کند.

به گزارش خبرخودرو، این خودروساز صندلی کودک Excellence کانسپت خود را معرفی کرده است که درXC90 Excellence Lounge Console به کار رفته که اوایل سال جاری معرفی شد. این صندلی کانسپت جدید به پدر و مادران این قابلیت را می دهد که در هنگام نشستن کودک صندلی را در جهت عقربه های ساعت بچرخانند و سپس آن را در هر جهتی که می خواهند قفل کنند. هم چنین این کانسپت دارای محل قرارگیری وسایلی همچون پوشک و پتو در جلوی صندلی و زیر داشبورد است.

ولوو اعلام کرده که این کانسپت به کودکان خردسال کمک می کند با امنیت کامل در صندلی خود تکیه داده و بخوابند اگرچه هدف اصلی طراحی این صندلی قرار گرفتن کودکان رو به عقب در حد ممکن است.

مدیر طراحی داخلی در مرکز کنترل و خودروهای کانسپت ولوو، Tisha Johnson گفت: "ما در ابتدا از خود سوال کردیم چگونه می توان زندگی را برای والدین آسان تر و برای کودکان ایمن تر کرد و پس از آن ایده این صندلی کودک پدید آمد. ما بر سه اصل اساسی تمرکز کردیم که شامل قرار دادن راحت تر کودک در صندلی از نظر ارگونومیک و راحتی، حالت ایمن قرارگیری صندلی رو به عقب که کودک را قادر می سازد با راننده و یا سرنشین عقب در ارتباط باشد و هم چنین فضای کافی برای لوازم ضروری کودک مانند شیشه، پتو و پوشک و غیره است."

 

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
طراحی و تولید: "ایران سامانه"