کد خبر: ۳۱۴۹۵۴
تاریخ انتشار: ۱۰:۲۸ - ۱۵ تير ۱۳۹۴
گروه بین الملل: مرسدس در حال ساخت نسل پنجم کلاس E است که گفته می شود در نمایشگاه خودروی دیترویت 2016 در ماه ژانویه رونمایی خواهد شد.

از مرسدس کلاس E مدل 2016 بیش تر بدانیم

گروه بین الملل: مرسدس در حال ساخت نسل پنجم کلاس E است که گفته می شود در نمایشگاه خودروی دیترویت 2016 در ماه ژانویه رونمایی خواهد شد.

به گزارش خبرخودرو، یک طراح مستقل بر اساس تصاویر فاش شده از مدل پیش تولید این خودرو تصویری ذهنی از مرسدس کلاس E مدل 2016 را منتشر کرده است.

کلاس E جدید دارای عناصر طراحی کلاس S لیموزین و سدان کلاس C خواهد بود. این خودرو فاقد طراحی تیز و گوشه دار مدل کنونی است و طراحی منحنی تری دارد.

قسمت جلوی این خودرو دارای جلوپنجره دو قسمتی آشنای مرسدس به همراه چراغ های جلوی LED چند پرتوی و طراحی سپری نوین با هواکش های بزرگ تر است. نیم رخ این خودرو دو خط شاخص خواهد داشت که از جلو تا عقب کشیده شده اند و در پشت آن چراغ های عقب LED قاب دار و ساختار اگزوز دوگانه تعبیه شده است.

داخل این خودرو نیز مانند بدنه آن دارای ویژگی هایی از ملاس S خواهد بود. گمان می رود مرسدس تعداد دکمه های داخل این خودرو را کاهش داده و تودوزی بهتر، تکنولوژی رانندگی خودکار و سیستم صوتی ممتاز Burmester را برای آن ارائه دهد.

مرسدس کلاس E مدل 2016 که بر اساس پلتفرم دیفرانسیل عقب MRA ساخته می شود دارای نسل جدید موتورهای دیزلی چهار سیلندر به همراه موتورهای بنزینی چهار سیلندر کنونی خواهد بود.

 

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
طراحی و تولید: "ایران سامانه"