کد خبر: ۳۱۵۰۰۶
تاریخ انتشار: ۱۱:۲۳ - ۱۵ تير ۱۳۹۴
به گزارش خبر خودرو، عضو کمیسیون محیط زیست شورای اسلامی شهر تهران طی بازبینی از سازمان اتوبوسرانی تهران ، اعلام کرد: سازمان اتوبوس رانی در گذشته 17 هزار نیرو داشت که با اجرای برنامه برون سپاری این تعداد به 8700 نفر رسید.

استفاده غیر بهینه از منابع مالی سازمان اتوبوسرانی

به گزارش خبر خودرو، عضو کمیسیون محیط زیست شورای اسلامی شهر تهران طی بازبینی از سازمان اتوبوسرانی تهران ، اعلام کرد: سازمان اتوبوس رانی در گذشته 17 هزار نیرو داشت که با اجرای برنامه برون سپاری این تعداد به 8700 نفر رسید.

محمد حقانی در گفت و گو با خبرنگار خبر خودرو افزود: با وجود کارکرد خوب سازمان اتوبوس رانی که بخش هایی از خطوط خود را به بخش های خصوصی اختصاص داده ، کماکان 5 هزار نفر نیروی مازاد دارد که طبق برآوردهای صورت گرفته اگر این نیرو ها تا 5 سال آینده بازنشست نشوند برای سازمان اتوبوس رانی حدود 500 میلیون تومان هزینه بر خواهند داشت.

وی در ادامه گفت: سازمان اتوبوس رانی دارای منابع غیر مالی است که در حال حاضر استفاده بهینه ای از آن انجام نگرفته در نتیجه می تواند حدود 2 هزار نفر نیرو را با رضایت خود رانندگان بازنشست یا بازخرید کند اما هنوز اعتبارات لازم در اختیار ندارد.

حقانی در خاتمه با اشاره به خرید دستگاه های زباله سوز از کشور چین، اظهار داشت: ساخت این زباله سوز ها گرچه تحت پوشش کشورهای اروپایی در چین انجام می شود ولی همچنان از کیفیت و عمر پایین و آلایندگی بالا برخوردار هستند در نتیجه خرید این زباله سوز ها اتلاف منابع مالی کشور است.

 

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
طراحی و تولید: "ایران سامانه"