کد خبر: ۳۱۵۰۵۴
تاریخ انتشار: ۱۶:۴۲ - ۱۵ تير ۱۳۹۴

 دو گروه تروریستی داعش و جبهه النصره همواره با یکدیگر اختلاف دیدگاه داشته و درموارد متعددی میان آنان درگیری های خونین در گرفته است و این اختلافات و درگیری ها همچنان ادامه دارد. 
 
به گزارش روزنامه اينترنتي راي اليوم، سايت هاي نزديك به گروه تروريستي داعش نوشتند: عامر النكلاوي (ابو محمود) از اهالي روستاي الشنان در ريف شرقي ديرالزور كه قبل از بيعت با داعش در دو سال قبل، سركرده تيپ جند الرحمن بود، يكي از اين دو نفر است. 

2سرکرده داعش به ترکیه گریختند +عکس
عامر النكلاوي (سمت راست) و عمار الحداوي (سمت چپ)

 
عامر النكلاوي در گلوله باران اهالی روستاهاي الشعيطات سوریه شرکت داشت. منطقه ای که به دنبال حمله ارتش سوریه برای شکستن سیطره گروه های مسلح، گروه تروریستی داعش حدود يكهزار نفر از عناصر خود را در چنين روزهايي در سال گذشته از دست داد. 
 
تيپ جند الرحمن چاههاي نفت را در اختيار داشت و براي حفظ آنها با داعش بيعت كرد و قبل از ورود داعش به روستاهاي الشعيطات، النكلاوي فرمانده تيپ جند الرحمن خمپاره انداز موسوم به جهنم (از سنگين ترين انواع خمپاره انداز) را آورد و با آن روستاهاي الشعيطات را گلوله باران كرد. 
 
مخالفان سوري گفتند كه النكلاوي به علت نامعلومي از گروه داعش جدا شد و به تركيه فرار كرد. 
 
عمار الحداوي از سران شرعي اوليه گروه داعش كه بعدها از سران امنيتي اين گروه شد، دومين فرد بود كه از شهر الشحيل به شهر اورفا در تركيه فرار كرد. 
 
الحداوي از بارزترين چهره هاي مخالفان سوري است كه در آغاز حوادث سوريه در شبكه هاي تلويزيوني ظاهر شد و در آن زمان مسوول گردانها در گروه مسلح ارتش آزاد بود. 
 
بيعت او با داعش بعد از ورود اين گروه در نيمه هاي سال گذشته به شهر ديرالزور صورت گرفت. مخالفان سوري الحداوي را به سرقت و اختلاس و خيانت متهم مي كنند و مي گويند كه او در طول دوره گذشته براي جلب كمك هاي خيريه به عربستان رفت و آمد داشت كه بعدا مشخص شد اين پولها را براي خودش خرج مي كرده است.

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
طراحی و تولید: "ایران سامانه"