کد خبر: ۳۱۵۱۲۹
تاریخ انتشار: ۱۱:۳۸ - ۱۶ تير ۱۳۹۴
گروه بین الملل: هیوندای قبل از عرضه توسان مدل 2016 در نمایندگی های فروش در ماه سپتامبر قیمت این خودرو را برای انگلستان اعلام کرده است.

هیوندای توسان مدل 2016 قیمت گذاری شد

گروه بین الملل: هیوندای قبل از عرضه توسان مدل 2016 در نمایندگی های فروش در ماه سپتامبر قیمت این خودرو را برای انگلستان اعلام کرده است.

به گزارش خبرخودرو، جدیدترین مدل توسان در نمایشگاه خودروی ژنو 2015 رونمایی شد و در بازارهای اصلی این خودروساز به حدی محبوب شده است که هیوندای باید تولید آن را در کارخانه Ulsan کره جنوبی افزایش دهد.

هیوندای توسان مخصوص انگلستان در پنج نسخه S، SE، SE Nav، پرمیوم و پرمیوم SE موجود خواهد بود. ویژگی های استاندارد مدل پایه S این خودرو که 18695 پوند قیمت دارد شامل رینگ های 16 اینچی، تهویه هوا، چراغ های جلوی اتوماتیک، رادیوی DAB، اتصال بلوتوثی و پشتیبانی USB و AUX است. نسخه SE این خودرو با قیمت 20495 پوند از سنسورهای پارک عقب، صندلی های جلوی گرم شونده، رینگ های 17 اینچی بزرگ تر، کنترل دمای دو محیطه، چراغ های جلوی پروژکتوری و عملکرد چرخش و سیستم کمک ثبات در مسیر بهره می برد.

همان طور که انتظار می رود نسخه SE Nav با قیمت 21295 پوند دارای ناوبری ماهواره ای با نمایشگر لمسی 8 اینچی است. این مدل هم چنین از دوربین پارک پشت، آنتن shark fin و سیستم اطلاعات محدودیت سرعت جدید این خودروساز بهره می برد.

نسخه پرمیوم هیوندای توسان مدل 2016 با قیمت 25045 پوند به صورت استاندارد دارای برف پاک کن خودکار، هشدار ترافیک پشت، سنسور پارک جلو، ترمز اضطراری خودکار و شناسایی نقاط کور است در حالی که تجهیزاتی دیگری همچون رینگ های 19 اینچی بزرگ تر و روکش چرمی به صورت انتخابی برای آن عرضه می شوند.

نسخه ممتاز پرمیوم SE این خودرو که 28345 پوند قیمت گذاری شده دارای ورودی هوشمند بدون کلید، فرمان گرم شونده، کمک پارک هوشمند، در صندوق عقب برقی، چراغ های جلوی LED، تهویه صندلی های جلو و سانروف پانورامیک است.

 

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
طراحی و تولید: "ایران سامانه"