کد خبر: ۳۱۵۱۵۳
تاریخ انتشار: ۰۹:۵۸ - ۱۶ تير ۱۳۹۴
به گزارش خبر خودرو ، فرماندار شهر بم در رابطه با فعالیت کارخانجات خودروسازی منطقه اقتصادی ارگ جدید بم اظهار داشت : در حال حاضر 3 کارخانه خودرو سازی شامل کرمان موتور ، ارگ لاین و مدیران خودرو در این منطقه فعالیت دارند .

راه اندازی خط تولید قطعات خودرو در منطقه اقتصادی ارگ بم جدید

به  گزارش خبر خودرو ، فرماندار شهر بم در رابطه با فعالیت کارخانجات خودروسازی منطقه اقتصادی ارگ جدید بم اظهار داشت : در حال حاضر 3 کارخانه خودرو سازی شامل کرمان موتور ، ارگ لاین و مدیران خودرو  در این منطقه فعالیت دارند .

رضا اشک در گفتگو با خبرنگار خبر خودرو افزود : سرمایه احداث این کارخانه ها به طول کل از بخش خصوصی تامین می شود و با وجود تحریم ها مشکلی برای تامین مواد اولیه چرخه تولید این کارخانجات وجود ندارد .

وی افزود : سالانه 80 هزار دستگاه خودرو در این کارخانجات تولید می شود که به طور مستقیم به نمایندگی های موجود در سطح کشور می رسد و فعلا هیچگونه صادراتی از این بخش تولیدی نداریم .

فرماندار بم یادآورشد : احداث این کارخانه ها در این شهر به طور مستقیم برای  8  هزار نفر اشتغالزایی ایجاد کرده است و باتوجه به افزایش تولید خودرو در ماه های آینده و نیز ورود نیرو های جدید به این کارخانجات متعاقبا اشتغالزایی نیز بیشتر خواهد شد .

وی از طرح احداث و تکمیل خط تولید قطعه سازی در کارخانه قوای محرکه خبر داد و اشاره کرد: با توجه به پیشرفت پروژه ، این کارخانه تا پایان سال جاری به مرحله بهره برداری خواهد رسید .

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
طراحی و تولید: "ایران سامانه"