کد خبر: ۳۱۸۴۳۴
تاریخ انتشار: ۱۰:۵۸ - ۰۶ مرداد ۱۳۹۴
به گزارش خبر خودرو، مصرف نفت گاز یورو ٤ کلانشهر مشهد در منطقه خراسان رضوی به محدوده ٢٠٠ میلیون لیتر نزدیک شده است.

مصرف ٢٠٠ میلیون لیتر گازوییل یورو ٤ در منطقه خراسان رضوی

به گزارش خبر خودرو، مصرف نفت گاز یورو ٤ کلانشهر مشهد در منطقه خراسان رضوی به محدوده ٢٠٠ میلیون لیتر نزدیک شده است.

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه خراسان رضوی با بیان این که توزیع نفت گاز یورو ٤ از سال ٩١ در مشهد آغاز شده است، گفت: در این بازه زمانی عرضه این فرآورده نفتی تنها به ناوگان اتوبوسرانی شهر مشهد اختصاص داشت.

محمد مهدی قرایی تصریح کرد: با افزایش تولید گازوییل یورور ٤ در پالایشگاههای کشور، ارسال آن به منطقه خراسان رضوی نیز افزایش یافت؛ به گونه ای که از مردادماه پاسال توزیع آن عمومیت یافت و علاوه بر ناوگان اتوبوسرانی به دیگر وسایل نقلیه گازوییل سوز نیز تخصیص یافت.

به گفته وی از سال ٩١ تا پایان تیرماه امسال ١٨٩ میلیون و ٤٩٨ هزار لیتر نفت گاز (گازوییل)با استاندارد یورو ٤ در این منطقه توزیع شده است.

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه خراسان رضوی مقدار دریافتی گازوییل یورو ٤ از طریق خطوط لوله انتقال را در چهار ماه نخست امسال، نزدیک به ٥٥ میلیون لیتر اعلام و اظهار کرد: در بازه زمانی یاد شده مصرف این فرآورده نفتی به ٤١ میلیون و ٩٤٠ هزار لیتر رسیده است.

قرایی درباره مصرف چهار ماهه نخست امسال بنزین یورو ٤ در منطقه خراسان رضوی نیز گفت: در این بازه زمانی بیش از ٨٠ میلیون لیتر بنزین با استاندارد یاد شده ( یورو ٤) در کلانشهر مشهد توزیع و مصرف شده است.

 

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
طراحی و تولید: "ایران سامانه"