کد خبر: ۳۱۸۴۴۸
تاریخ انتشار: ۱۱:۱۹ - ۰۶ مرداد ۱۳۹۴
گروه بین الملل: خودروی جدید هوندا آکورا مدل 2016 طی مراسمی در سیلیکون ولی در امریکا رونمایی شد.

رونمایی رسمی هوندا آکورد در امریکا

گروه بین الملل: خودروی جدید هوندا آکورا مدل 2016 طی مراسمی در سیلیکون ولی در امریکا رونمایی شد.

به گزارش خبر خودرو، هوندا رسما اقدام به پرده برداری از  آکورد مدل 2016 که دارای مجموعه جدیدی از به روز رسانی ها است کرد. این خودروی ژاپنی دارای یک جلو پنجره جدید کرومی، چراغ های جلوی الهام گرفته شده از خودروهای آکورا، سپر جلوی به روز رسانی شده، چراغ های مه شکن LED، چراغ های باز طراحی شده LED عقب، سپر باز طراحی شده عقب و بسیاری از امکانات جدید دیگر است.

سامانه هشداری خروج از خط، سامانه حفظ مسیر حرکت، سامانه ترمز اضطراری با قابلیت اعلام هشدار برخورد از جلو، کروز کنترل و دوربین دید عقب با دامنه دید بالا همگی جزء سامانه های ایمنی جدید نصب شده بر روی این محصول از هوندا است.

جان مندل قائم مقام هوندا موتور امریکا، گفت: به غیر از سیلیکون ولی کجای دیگر می توان سدان مدرن آکورد 2016 را رونمایی کرد؟ مشتریان میخواهند خودروهایشان بیش از پیش تلفن همراه هوشمندشان متصل باشند و ما برای تولید چنین محصولی احساس تعهد می کنیم.

طراحی داخلی هوندا آکورد مدل 2016 دارای رادیویی ماهواره ای  Sirius XM، صندلی های عقب مجهز به گرم کن، برف پاک کن های حساس به باران، حسگرهای پارک جلو و عقب سامانه های Android Auto و Apple Car Play و صفحه نمایشگر 7 اینچی است.

زیر کاپوت هوندا آکورد2016 نیز یک موتور 2.4 لیتری چهار سیلندر به همراه یک جعبه دنده شش سرعته دستی یا CVT و یا یک موتور 3.5 لیتری V6 به همراه جعبه دنده های شش سرعته دستی یا خودکار نصب می شود. فروش این خودرو از ماه آگوست سال جاری آغاز خواهد گردید.

 

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدید ها
طراحی و تولید: "ایران سامانه"