کد خبر: ۳۱۸۴۵۳
تاریخ انتشار: ۱۱:۵۸ - ۰۶ مرداد ۱۳۹۴
به گزارش خبر خودرو، فروش سوخت (بنزین و نفت گاز) جایگاه مرزی بیله سوار منطقه اردبیل به روش "باک پر" در تیرماه امسال به بیش از سه میلیارد ریال رسید.

عرضه بیش از ٣ میلیارد ریال سوخت به روش

به گزارش خبر خودرو، فروش سوخت (بنزین و نفت گاز) جایگاه مرزی بیله سوار منطقه اردبیل به روش "باک پر" در تیرماه امسال به بیش از سه میلیارد ریال رسید.

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه اردبیل، عرضه این فرآورده های نفتی را در بازه زمانی یادشده به صورت"باک پر" در این جایگاه مرزی (بیله سوار) ٢٩٦ هزار لیتر اعلام کرد.

محمود آقامحمدیان گفت: ارزش ریالی این میزان سوخت در ٣١ روز تیرماه امسال،سه میلیارد و ١٦٣ میلیون و ٤٣٠ هزار ریال محاسبه شده است..

وی بابیان این که در بازه زمانی یادشده ٢١٢٤ دستگاه خودرو درجایگاه مرزی بیله سوار سوختگیری  کرده اند، سهم فروش نفت گاز را ٢٧٩ هزار و ١٥٠ لیتر و سهم فروش بنزین را نیز ١٦هزار و ٨٥٠ لیتر اعلام کرد.

به گفته آقامحمدیان ارزش ریالی نفت گاز عرضه شده در جایگاه بیله سوار در تیرماه امسال، دو میلیارد و ٩٩٥ ریال و بنزین ١٦٨ میلیون و ٥٠٠ هزار ریال بوده است.

عرضه سوخت به شیوه باک پر علاوه بر مرز بیله سوار استان اردبیل، در مرزهای دیگری همچون باشماق در استان کردستان، تمرچین در میاندوآب، دوغارون در خراسان رضوی، آستارا (منطقه گیلان) جلفا و نوردور ( آذربایجان شرقی) اجرایی شده است.

اجرای این طرح ( فروش سوخت به شیوه باک پر) از آذرماه پارسال در مرز بیله سوار آغاز شده است..

در این روش، نرخ سوخت تعادلی و نزدیک به قیمت سوخت در آن طرف مرزهای یاد شده، محاسبه و دریافت می شود.

اجرای این شیوه فروش سوخت، علاوه بر درآمدزایی برای کشور، از قاچاق فرآورده های نفتی نیز جلوگیری می کند..

 

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
طراحی و تولید: "ایران سامانه"