کد خبر: ۳۱۸۵۰۸
تاریخ انتشار: ۱۱:۴۹ - ۰۶ مرداد ۱۳۹۴

باشگاه خبرنگاران: از بین بردن چروک‌های موجود در صورت از قبیل چروک‌های دور چشم و چروک‌های موجود در ناحیه پیشانی و گونه‌ها برای زیبایی و جوانی پوست صورت بسیار موثر است. طبق تحقیقات صورت گرفته، می‌خواهیم در این قسمت راز مردمان چین و کره را برای از بین بردن چروک‌های موجود در سطح پوست برایتان بازگو کنیم.

کلاژن ماده‌ای است که به عنوان یک چسب در بدن عمل می‌کند و با این توانایی پوست را از چروکیدگی و استخوان‌ها را از آسیب و درد محافظت می‌کند. مزایای مصرف مواد حاوی کلاژن تنها برای قلب و استخوان نیست بلکه برای پوست به خصوص زیبایی و جوانی پوست بسیار اهمیت دارد و در واقع ماده‌ای برای افزایش استحکام پوست در برابر چروک شده است.

سالم‌تر و جوان‌تر با پوست صاف‌تر رابطه‌ی نزدیک دارد و برای داشتن پوستی صاف و سالم بایستی بدن شما از لحاظ موادی مثل کلسیم و پروتئین غنی شده باشد تا قابلیت انعطاف بیشتری داشته باشد و در نتیجه با گذر زمان و افزایش سن و پیری به سراغ پوست شما نیاید.

کلاژن ماده‌ی دیگری است که برای جوانی پوست اهمیت زیادی دارد و در واقع هزینه‌های بالایی که برای از بین بردن چروک پوست افراد مربوط به تزریق در رابطه با این ماده است.

کلاژن، پروتئین و کلسیمی که بدن شما برای جوانی و زیبایی نیاز دارد در پای مرغ دیده می‌شود.
پای مرغ منبع غنی از کلسیم و پروتئین و مهمتر از همه کلاژن ست که در واقع با مصرف آن به نوعی بدن خود را از لحاظ استحکام و زیبایی بیمه می‌کند و در واقع این راز جوان ماندن پوست افراد بزرگسال در سرزمین‌های چین است.

همچنین توصیه می‌شود مقداری پای مرغ را به مدت دو تا سه ساعت در آب جوش و روی شعله و حرارت قرار دهید تا پخته شود. بعد پای مرغ را جدا کرده و میل کنید. این ترکیب به استحکام استخوان‌ها و مفاصل کمک زیادی می‌کند و در نهایت پوست سالم‌تر و جوان‌تری خواهید داشت.

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
طراحی و تولید: "ایران سامانه"