کد خبر: ۳۱۸۵۸۹
تاریخ انتشار: ۰۹:۱۹ - ۰۷ مرداد ۱۳۹۴
گروه بین الملل: تودوزی بدون پوشش لادا وستا قبل از عرضه آن در نمایندگی های فروش در ماه نوامبر دیده شده است.

مدل تولیدی لادا وستا دیده شد

گروه بین الملل: تودوزی بدون پوشش لادا وستا قبل از عرضه آن در نمایندگی های فروش در ماه نوامبر دیده شده است.

به گزارش خبرخودرو، به نظر می رسد این خودرو در کارخانه تولیدی اش در Izhevsk جنوب روسیه دیده شده که تولید آزمایشی این سدان در آنجا بوده است.

در این تصویر، طراحی داخلی مشابه لادا وستا کانسپت دیده می شود. این خودرو دارای داخلی مدرن با فرمان سه پره، پخش کننده موسیقی با اتصال بلوتوثی در کنسول وسط، گیربکس دستی و ترمز دستی مکانیکی معمولی است. نسخه های ممتاز این خودرو به کیسه هوای جلوی دوگانه، صندلی های جلوی گرم شونده، آینه های کناری قابل تنظیم برقی، چراغ های جلوی اتوماتیک، برف پاک کن های خودکار و ABSمجهز هستند.

لادا وستا فلسفه طراحی جدیدی را با طرح X روی سپر جلو و رکاب های در معرفی می کند. این خودرو دارای طول 4410 میلی متر، عرض 1764 میلی متر، ارتفاع 1497 میلی متر و فاصله بین دو محور 2635 میلی متر است. این خودرو بر اساس پلتفرم Lada B ساخته شده توسط آوتوواز و رنو نیسان ساخته شده است.

زیر کاپوت این خودرو موتور 1.6 لیتری دمش طبیعی بنزینی 8 سوپاپ با قدرت 87 اسب بخار و 16 سوپاپ باقدرت 106 اسب بخار تعبیه شده است. هر دوی این موتورها به گیربکس دستی پنج سرعته متصل هستند در حالی که گیربکس AMT برای نسخه 16 سوپاپ آن نیز موجود خواهد بود.

 

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
طراحی و تولید: "ایران سامانه"