کد خبر: ۳۱۸۸۲۴
تاریخ انتشار: ۰۸:۰۸ - ۰۸ مرداد ۱۳۹۴
به گزارش خبر خودرو، استاندار گیلان گفت: حضور گروه خودرو سازی سایپا در نمایشگاه خودرو رشت باعث ارتقای صنعت قطعه سازی این استان خواهد شد.

استاندار گیلان از غرفه گروه سایپا در نمایشگاه رشت بازدید کرد

به گزارش خبر خودرو، استاندار گیلان گفت: حضور گروه خودرو سازی سایپا در نمایشگاه خودرو رشت باعث ارتقای صنعت قطعه سازی این استان خواهد شد.

دکتر محمدعلی نجفی استاندار گیلان در بازدید از چهارمین نمایشگاه خودرو و  قطعات یدکی در رشت با حضور در غرفه گروه خودرو سازی سایپا گفت: گروه سایپا با نمایش اخرین دستاوردهای خود در این نمایشگاه نشان داد که از پتانسیل بالایی در ارائه محصولات جدید و مطابق با استاندادر های جهانی برخوردار است.

وی با اشاره به ایجاد 65 غرفه برای ارائه دستاوردهای جدید صنعت خودرو در این نمایشگاه خاطرنشان کرد : پنج گروه خودرو ساز در بخش تولیدات خودرو در این نمایشگاه حضور دارند که در این میان گروه خودرو سازی سایپا تعدادی از محصولات جدید خود را برای اولین بار به نمایش گذاشته است.

استاندار گیلان در پایان گفت: شرایط جدید در کشور موجب رقابت بیشتر تولید کنندگان و افزایش کیفیت محصولات خواهد شد و نمایشگاه مذکور محلی برای عرضه آخرین تولیدات خودرویی کشور است.

گفتنی است، در این نمایشگاه گروه خودرو سازی سایپا محصولات سراتو، برلیانسH230، تیبا2، ایدو، برلیانسH330، رنو کولیوس، آریو و ساینا را در فضایی به مساحت 500 متر مربع جهت بازدید عموم عرضه کرده است.

 

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
طراحی و تولید: "ایران سامانه"