کد خبر: ۳۱۹۲۳۸
تاریخ انتشار: ۱۲:۰۸ - ۱۱ مرداد ۱۳۹۴
گروه بین الملل: اگر چه قرار است نسخه فیس لیفت خودروهای پورشه باکستر و کایمن سال آینده رونمایی می شود ولی این بدین معنا نیست که ما اطلاعاتی از موتورهای نصب شده بر روی آن ها نداشته باشیم.

اولین جزئیات در مورد موتور محصولات جدید پورشه

گروه بین الملل: اگر چه قرار است نسخه فیس لیفت خودروهای پورشه باکستر و کایمن سال آینده رونمایی می شود ولی این بدین معنا نیست که ما اطلاعاتی از موتورهای  نصب شده بر روی آن ها نداشته باشیم.

به گزارش خبر خودرو، طبق اعلام نشریات بریتانیایی این دو خودرو به عنوان محصول نهایی مورد باز طراحی قرار گرفته و در سال 2016 رونمایی خواهند شد.

نسخه پایه آن ها دارای یک موتور 2.0 لیتری چهار سیلندر  توربو شارز به  توان 240 اسب بخار است. البته نسخه جذاب تر S به یک موتور 2.5 لیتری چهار سیلندر  به توان 300HP مجهز است. قرار است این موتور در آینده به توربو شارژر نیز مجهز گردد.

نسخه های قدرتمندتر GTS نیز همین موتور چهار سیلندر توربو شارژ مجهز خواهند شد با این تفاوت که توان آن به 370 اسب بخار می رسد. یک موتور 3.8 لیتری شش سیلندر نیز برای باکستر اسپایدر و کایمن GT4 در نظر گرفته شده است.

شایعه شده که کایمن از لحاظ عملکردی پایین تر از باکستر است و احتمالا همین امر باعث فروش بیشتر آن شود. در حال حاضر جزئیات بسیار کمی درباره این خودروها در دسترس است و بایستی منتظر رونمایی رسمی آن ها در سال آینده باشیم .

 

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
طراحی و تولید: "ایران سامانه"