کد خبر: ۳۱۹۴۴۹
تاریخ انتشار: ۰۹:۰۳ - ۱۲ مرداد ۱۳۹۴
به گزارش خبر خودرو، سازمان خدمات پس از فروش شرکت بهمن دیزل در ارزیابی صورت گرفته توسط ISQI با 69.6 امتیاز برای اولین بار موفق به کسب گرید دو گردید.

کسب گرید 2 توسط سازمان خدمات پس از فروش شرکت بهمن دیزل

به گزارش خبر خودرو، سازمان خدمات پس از فروش شرکت بهمن دیزل در ارزیابی صورت گرفته توسط ISQI با 69.6 امتیاز برای اولین بار موفق به کسب گرید دو گردید.

 

رئیس سازمان خدمات پس از فروش بهمن دیزل در گفتگو با خبرنگار خبر خودرو ضمن بیان این مطلب افزود : در ارزیابی انجام شده توسط شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران که بصورت سالیانه در تمام شرکت های ارائه دهنده خدمات پس از فروش در دو بخش خودروهای سبک و خودروهای سنگین برگزار می گردد، شرکت بهمن دیزل با رشد چشمگیر 5.5 امتیازی در نمره کل، عملکرد مثبتی از خود به جای گذاشت.

عیرضا توکلی طرقی اظهار داشت : این سازمان توانست با ارتقاء 5 رتبه ای در رده بندی، جایگاه دوم را در بین تمامی خودرو سازان بخش سنگین به خود اختصاص داده و در بخش رضایتمندی مشتریان نیز با 78.2 امتیاز موفق به حفظ جایگاه دوم خود شود.

 وی در ادامه به دیگر افتخارات سازمان خدمات پس از فروش اشاره کرد و گفت : رشد 15 نمره ای در بخش ارزیابی مدیریت بر وظایف (واحدهای سازمان خدمات پس از فروش)، کسب گرید یک توسط 33 درصد از شبکه نمایندگی ها،  انتخاب به عنوان نماینده برتر از لحاظ ارتقاء کیفیت، افزایش امتیاز در بخش  ارزیابی نمایندگی ها و نهایتاً میزان رضایتمندی نماینده از سازمان (DSI) از دیگر افتخارات این سازمان است.

وی با اشاره به اینکه توفیقات کسب شده بی شک ماحصل کوشش مستمر و تلاش ستودنی همکاران این سازمان بوده ، خاطر نشان کرد : در آینده نیز با رهنمودهای مدیریت عامل شرکت و تلاش بیش از پیش همکاران، شاهد رشد روز افزون در تمامی زمینه ها خواهیم بود.

 

 

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
طراحی و تولید: "ایران سامانه"