کد خبر: ۳۱۹۴۸۴
تاریخ انتشار: ۱۰:۴۹ - ۱۲ مرداد ۱۳۹۴

عرضه وانت دو کابین ایسوزو شرکت بهمن موتور از نیمه دوم شهریور

به گزارش خبر خودرو، رئیس سازمان فروش شرکت بهمن موتور از عرضه وانت دو کابین ایسوزو از نیمه دوم شهریور ماه خبر داد و گفت : بر اساس برنامه ریزی صورت گرفته ،وانت دوكابين ايسوزو D-Max ،از نيمه دوم شهريور ماه سال جاري به بازار عرضه می شود.

کاویانی در گفتگو با خبرنگار خبر خودرو، افزود : این محصول پس از مطالعات و بررسي گسترده که در جریان همكاري شركت ايسوزو ژاپن صورت گرفت ،انتخاب و به زودی به بازار عرضه خواهد شد.

وی تصریح کرد : وانت دوكابين ايسوزو D-Max پس از انجام تست هاي مختلفی چون سرعت كم(Low Speed) با پيمايش  50 هزار كيلومتر و انجام سرعت بالا (High Speed) با پيمايش 100هزار كيلومتر و قرار گرفتن در شرايط مختلف آب و هوايي كشور انتخاب گرديد به همین جهت این خودرو متناسب با شرايط مختلف اقليمي است.

وی با اشاره به برخی  از مشخصات فنی این خودرو اظهار داشت : وانت دوكابين ايسوزو D-Max داراي موتور قدرتمند 3000 سي سي توربو ديزل با توان 161 اسب بخار است این خودرو به صورت 5 دنده دستي و دوديفرانسيل بوده و داراي دو كيسه هوا، كولر، فرمان هيدروليك، رينگ آلمينيومي "16 و قفل مركزي است.

وی افزود : كابين اين خودرو بسيار جادار و داراي ديد بسيار خوبی است علاوه بر كابين جلو قسمت عقب نيز بسيار جادار و مناسب براي سرنشينان است، اين خودرو داراي هندلينگ و پايداري مناسب  در جاده است كه نهايتا"‌ باعث مي شود رانندگي با آن راحت و دلپذير باشد.

وی یکی از نكات مهم و قابليت هاي ويژه این خودرو را مصرف سوخت آن اعلام کرد و گفت :  مصرف تركيبي سوخت این خودرو 5/8 ليتر در 100 کیلومتر است از این رو بالحاظ قيمت سوخت ، مصرف سوخت آن بسيار اقتصادي و مناسب است.

رئیس سازمان فروش شرکت بهمن موتور در ادامه به قيمت و شرایط فروش وانت دوكابين ايسوزو D-Max اشاره کرد و اظهار داشت : قیمت اين خودرو  برای عرضه به بازار 117 میلیون و 900 هزار تومان است که با توجه به برند آن و در مقایسه با ساير برندهاي موجود در بازار از كيفيت و قابليت هاي ويژه ي و مقرون به صرفه ای برخوردار است .

کاویانی همچنین به مزیت این خودرو در مقایسه با سایر خودروها موجود در بازار پرداخت و افزود : با توجه به مونتاژ اين خودرو در شركت بهمن موتور و با عنايت به وجود محدوديت در خريد خودروهاي وارداتي توسط سازمان ها و ارگان ها ، اين خودرو قطعا گزينه مناسبي براي متقاضیان خواهد بود لذا سازمان ها و ارگان ها در صورت تمايل به خريد اين محصول مي توانند با شرکت بهمن موتور وارد مذاكره شوند.

 

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدید ها
طراحی و تولید: "ایران سامانه"