کد خبر: ۳۱۹۵۱۸
تاریخ انتشار: ۱۵:۱۶ - ۱۲ مرداد ۱۳۹۴
به گزارش خبرخودرو، قائم مقام معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران در راستای نشست رونمایی از برچسب سرویس مدارس گفت: در حوزه حمل و نقل ماموریتی که برای معاونت تعیین شده است به مسئله جابه جایی ایمن، راحت و آسان شهروندان و مسافرین در سطح شهر معطوف می گردد.

تجربه موفق برچسب سرویس مدارس در دومین سال متوالی اجرایی خواهد شد

به گزارش خبرخودرو، قائم مقام معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران در راستای نشست رونمایی از برچسب سرویس مدارس گفت: در حوزه حمل و نقل ماموریتی که برای معاونت تعیین شده است به مسئله جابه جایی ایمن، راحت و آسان شهروندان و مسافرین در سطح شهر معطوف می گردد. بر اساس این وظیفه مهم برنامه ریزی هایی در بخش های مختلف صورت گرفته است که متعاقبا سازمان اتوبوسرانی، سازمان تاکسیرانی و بخش های متفاوتی که جابه جایی های درون شهری انجام می دهند را درگیر می کند.

به گزارش خبرنگار خبرخودرو ، مهندس محمدیان با بیان اینکه موضوع پیش رو بخش کوچکی جامعه حمل و  نقل شهری است اذعان داشت: قبل تر برخی عدم هماهنگی ها در حوزه سرویس مدارس یه چشم می خورد که مرور آن ثابت می کند که هر نوع خودرو با هر راننده و شرایطی در این بخش فعالیت داشته است که این موضوع لجام گسیختگی در حمل و نقل و ضریب بالای آسیب های اجتماعی و فرهنگی را برای دانش آموزان به دنبال داشت.

وی افزود: اختلافات بین بخش های مختلف نیز راندمان کاری این مراکز را پایین آورده بود اما با برنامه ریزی در سنوات گذشته  بین متولیان حوزه حمل و نقل و آموزش و پرورش رانندگان سرویس مدارس شناسنامه دار شدند و برای خودروها کیفیت و استاندارد به خصوصی در نظر گرفته شد.

وی با بیان اینکه برنامه ریزی های صورت گرفته حمل و نقل پایتخت را به سمت نظم و آرامش سوق می دهد تصریح کرد: تلاش بر این است که هر سال کیفیت نظارت و اجرای طرح ترقی یابد. به همین منظور شورای اسلامی شهر تهران نیز در بخش قیمت گذاری های سرویس مدارس ورود کرد به گونه ای که میزان تعرفه این حوزه نیز در حال حاضر مشخص است.

وی در ادامه با اشاره به پروژه خط سفید اظهار داشت: نکته ای که از اواخر سال گذشته تا کنون مورد توجه قرار گرفته پروژه خط سفید است که با هدف ارتقای کیفیت حمل و نقل و نظم در ترافیک مطرح گردید.

وی افزود: هم اکنون80 هزار  رانندگان تاکسی در گروه های آموزشی مشغول گذراندن دوره های مرتبط هستند تا به عنوان پیش تازان پروژه خط سفید در سطح شهر بتوانند ایجاد نظم کنند قاعدتا همین بحث نیز در سرویس مدارس مطرح است و امیدواریم بتوانیم علاوه بر ایجاد هماهنگی در سرویس مدارس این نظم و یکپارچگی را در جامعه نیز حاکم کنیم تا ثبات نسبی در حمل و نقل و ترافیک پایتخت بوجود آید

وی در پایان سخنان خود گفت: امید است با برنامه ریزی های صورت گرفته از سوی سازمان های ذیربط و معاونت حمل و نقل شهرداری تهران با آغاز سال تحصیلی جدید شاهد کاهش بار ترافیک در هسته مرکزی شهر باشیم.

 

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدید ها
طراحی و تولید: "ایران سامانه"