کد خبر: ۳۱۹۶۰۴
تاریخ انتشار: ۰۹:۳۸ - ۱۳ مرداد ۱۳۹۴
گروه بین الملل: تصاویری از داخل هیوندای توسان مدل 2016 مخصوص چین به صورت آنلاین منتشر شده است که طراحی مشابه مدل اروپایی آن را نشان می دهند.

تصاویری از داخل هیوندای توسان 2016 درز کرد

گروه بین الملل: تصاویری از داخل هیوندای توسان مدل 2016 مخصوص چین به صورت آنلاین منتشر شده است که طراحی مشابه مدل اروپایی آن را نشان می دهند.

به گزارش خبرخودرو، داخل این خودرو دارای طرح رنگ تیره با قسمت های نقره ای در اطراف دریچه های هوا و فرمان است. هیوندای توسان مخصوص چین دارای ویژگی هایی همچون چراغ های جلوی LED، سیستم کمک ثبات در مسیر، نمایشگر سرگرمی لمسی 8 اینچی با دوربین پارک معکوس، برف پاک کن های اتوماتیک، هشدار ترافیک عقب، سنسورهای پارک جلو، ترمز اضطراری خودکار، صندلی های عقب گرم شونده و شناسایی نقاط کور است.

بدنه هیوندای توسان 2016 مخصوص چین توسط مدلی آماده تولید در نمایشگاه خودروی شانگهای 2015 به نمایش درآمد که دارای سپرها، جلوپنجره و مجموعه چراغ های عقب بازطراحی شده بود. البته با توجه به تصاویر فاش شده می توان گفت طراحی بدنه اصلی این خودرو مشابه مدل اروپایی آن باقی مانده است.

گزارشات جدید حاکی از آن است که هیوندای توسان مدل 2016 با گزینه موتورهای دمش طبیعی 2.0 لیتری یا توربوشارژ 1.6 لیتری GDI عرضه می شود. موتور دمش طبیعی این خودرو قدرت 165 اسب بخار و دیگری قدرت 176 اسب بخار تولید می کند. گزینه های گیربکس این خودرو شامل دستی شش سرعته در نسخه های پایه و یا دو کلاجه هفت سرعته است.

هیوندای توسان مدل 2016 مخصوص چین توسط سرمایه گذاری مشترک بیجینگ-هیوندای وارد تولید شده و گمان می رود اوایل ماه سپتامبر روانه بازار شود.

 

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
طراحی و تولید: "ایران سامانه"