کد خبر: ۳۱۹۶۰۵
تاریخ انتشار: ۰۹:۴۸ - ۱۳ مرداد ۱۳۹۴
گروه بین الملل: عکاسان مخفی به تازگی تصاویری از تویوتا RAV4 مدل 2016 و نسخه هیبریدی آن را در لس آنجلس منتشر کرده اند.

تویوتا RAV4مدل 2016 شکار عکاسان شد

گروه بین الملل: عکاسان مخفی به تازگی تصاویری از تویوتا RAV4 مدل 2016 و نسخه هیبریدی آن را در لس آنجلس منتشر کرده اند.

به گزارش خبرخودرو، این مدل فیس لیفت در نمایشگاه خودروی نیویورک 2015 رونمایی شده و انتظار می رود پاییز امسال وارد نمایندگی های فروش ایالات متحده شود.

این مدل یک فیس لیفت جامع در نیمه دوره تولید تویوتا RAV4 است و تغییراتی همچون چراغ های جلوی LED نوین و لامپ های دید در روز به سمت جلوپنجره بالایی کوچک تر، مجموعه سپر بازطراحی شده با طراحی جلوپنجره نوین، چراغ های عقب LED، طراحی صندوق عقب به روز شده و شب رنگ های جدید دارد.

تویوتا اعلام کرده که داخل این خودرو را با مواد پرمیوم تر و رنگ های داخلی ارتقا داده است. این خودرو به نمایشگر چندرسانه ای TFT 4.2 اینچی در پانل تجهیزات به روز شده، نمایشگر سرگرمی لمسی 7 اینچی و فرمان با روکش چرمی مجهز شده است. تویوتا RAV4 مدل 2016 هم چنین با نمایشگر Bird’s Eye جدید نیز عرضه می شود که نمایی پانورامیک از اطراف خودرو را با استفاده از چهار دوربین برای راننده فراهم می آورد.

RAV4 هم چنین از بسته ارتقایی Safety Sense تویوتا بهره خواهد برد که ترکیبی از سیستم پیش گیری از تصادف، هشدار برخورد از عقب، هشدار تغییر مسیر، نوربالای خودکار، سیستم منع برخورد با عابر پیاده و کروز کنترل رادار دینامیک است.

تویوتا RAV4 هیبریدی مدل 2016 در دو نسخه پرمیوم XLE و لیمیتد عرضه می شود که هر دو دارای سیستم چهار چرخ فعال الکترونیکی اضطراری هستند. نیروی این نسخه هیبریدی از موتور 2.5 لیتری چهار سیلندر چرخه آتکینسون و یک جفت موتور الکتریکی روی محورها تامین می شود.

 

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
طراحی و تولید: "ایران سامانه"