کد خبر: ۳۱۹۸۱۵
تاریخ انتشار: ۱۰:۲۸ - ۱۴ مرداد ۱۳۹۴
گروه بین الملل: شورلت وقت را تلف نمی کند تا نسل بعدی کامارو ZL1 را آماده کند.

نسل بعدی شورلت کامارو ZL1 در حال آماده سازی است

گروه بین الملل: شورلت وقت را تلف نمی کند تا نسل بعدی کامارو ZL1 را آماده کند.

به گزارش خبرخودرو، در حالی که ساخت مدل های کوپه و کانورتیبل شورلت کامارو مدل 2016 به پایان خود نزدیک می شود، مهندسان این خودروساز آمریکایی توجه خود را به نسخه ZL1 مدل 2017 معطوف کرده اند.

عکاسان مخفی تصاویری از این خودروی اسپرت را در مراحل ابتدایی تست به ثبت رسانده اند.هم چنین تصاویری از مقایسه این این خودرو با تصاویر فاش شده سال قبل از شورلت کامارو مدل 2016 فراهم آمده است.

نمونه اولیه ZL1 مدل 2017 دارای اسپویلر لبه جلویی مناسب تر، رینگ دو پره جدید و احتمالا اسپویلر عقب بزرگ تر است البته نمی توان با اطمینان در این مورد سخن گفت چرا که پوشش استتاری کاملی این بخش را پنهان کردهاست.

در یکی از نمونه های اولیه این خودرو پوشش استتاری روی کاپوت کمی عقب رفته و در نتیجه هواکش های افقی بزرگ آن مشابه مدل های کادیلاک CTS-V و کوروت دیده شده است.نمونه اولیه دیگری از ZL1 با قسمت زیرین در بزرگ تر از کاماروی استاندارد دیده شده است. این نمونه اولیه بیش تر از دیگر نمونه ها اماده تولید به نظر می رسد.

گمان می رود شورلت کامارو ZL1 مدل 2017 دارای نسخه ای از موتور 6.2 لیتری سوپرشارژ  V8 به کار رفته در CTS-V کنونی و کوروت Z06 باشد.

 

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
طراحی و تولید: "ایران سامانه"