کد خبر: ۳۱۹۸۴۰
تاریخ انتشار: ۱۱:۵۸ - ۱۴ مرداد ۱۳۹۴
به گزارش خبر خودرو، سخنگوی سازمان تاکسیرانی شهرداری قزوین گفت: نرخ کرایه سرویس مدارس برای سال تحصیلی95-94 توسط شورای اسلامی شهر قزوین مصوب شد.

تصویب نرخ کرایه سرویس مدارس توسط شورای اسلامی شهر قزوین

به گزارش خبر خودرو، سخنگوی سازمان تاکسیرانی شهرداری قزوین گفت: نرخ کرایه سرویس مدارس برای سال تحصیلی95-94 توسط شورای اسلامی شهر قزوین مصوب شد.

اسماعیل زندپور افزود: کارگروه سرویس مدارس از پایان اردیبهشت ماه سال جاری فعالیت خود را برای ارائه خدمات بهتر به دانش آموزان و والدین آنها در سال تحصیلی 95-94آغاز کرده است.

وی اضافه کرد: در سال های قبل این جلسات هر دو ماه یک بار برگزار می شد اما در سال جاری به دلیل اهمیت موضوع مقرر شده برگزاری جلسات کارگروه سرویس مدارس به صورت هفتگی باشد.

سخنگوی سازمان تاکسیرانی شهرداری قزوین با اشاره به محور جلسات کارگروه سرویس مدارس عنوان کرد: در این جلسات نرخ کرایه سرویس مدارس برای سال تحصیلی آینده بسته و برای تصویب به شورای اسلامی شهر قزوین ارسال شد.

وی تصریح کرد: همچنین نحوه عقد قرارداد پیمانکاران سرویس مدارس با مدارس سطح شهر قزوین نیز در این جلسات مشخص شد.

سخنگوی سازمان تاکسیرانی شهرداری قزوین بیان کرد: شورای اسلامی شهر قزوین همکاری بسیار خوبی با این سازمان داشته و در اسرع وقت نسبت به تصویب و ابلاغ نرخ کرایه سرویس مدارس اقدام کرده است که جای قدردانی دارد.

زندپور گفت: با توجه به اینکه نرخ کرایه سرویس مدارس توسط شورای اسلامی شهر قزوین به تصویب رسیده است، پس از ابلاغ بخشنامه آموزش و پرورش مسیر به سمت عقد قرارداد با پیمانکاران پیش می رود و در نهایت نیز مجوزهای لازم توسط این سازمان صادر می شود.

وی یادآور شد: پیمانکاران سرویس مدارس که سال های قبل فعالیت داشتند پس از ابلاغ آموزش و پرورش شروع به عقد قرارداد برای ادامه فعالیت خود در سال تحصیلی آینده می کنند.

 

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
طراحی و تولید: "ایران سامانه"