کد خبر: ۳۲۰۰۳۱
تاریخ انتشار: ۰۷:۰۸ - ۱۷ مرداد ۱۳۹۴

برند لوکس شرکت مدیران خودرو به زودی روانه بازار می شود

به گزارش خبرخودرو، مدیر بازاریابی و فروش شرکت خودرو سازی مدیران خودرو در حاشیه نشست خبری اظهار داشت: شرایط فعلی حاکم بر صنعت خودرو ایران شرایط خاصی است و امیدوار هستیم با کمک همه رونق به این بازار بازگردد.

به گزارش خبرنگار خبرخودرو ، مهندس امیری در ادامه ضمن اشاره به سابقه 10 ساله فعالیت و تولید ام وی ام در ایران افزود: شرکت مدیران خودرو بعنوان سومین خودروساز کشور سهم قابل توجهی از تولید و بازار را در اختیار دارد و بعنوان بزرگ ترین خودروساز بخش خصوصی موجب اشتغال زایی مستقیم بیش از 3هزار نفر و غیر مستقیم برای حدود 10 هزار نفر شده است.

وی در ادامه با اشاره به رونمایی خودروی TIGGO 5 (تی گو 5) در نمایشگاه خودرو مشهد در اواخر ماه جاری اظهار داشت: خودرو تی گو 5 بعنوان برند لوکس شرکت مدیران خودرو با لوگوی چری به بازار عرضه می شود و این استراتژی برگرفته از برند های برتر دنیا است که تصمیم گرفته شده مدل های لوکس مدیران خودرو با برند چری عرضه شود.

وی در ادامه افزود: این خودرو در شرکت مدیران خودرو در کشورمان تولید خواهد شد و خودروی داخلی محسوب می گردد.

مهندس امیری عنوان کرد: خودروی 110 MVM جدید مدل نوینی خواهد بود که در دو نوع برقی و بنزینی عرضه خواهد شد و خودرویی کم مصرف، جذاب و جوان پسند است.

وی در ادامه ضمن اشاره به عرضه 3 محصول جدید در شرکت مدیران خودرو در سال آینده اظهار داشت: بازار خودرو کشور از انحصار خارج شده و اکنون نیمه رقابتی است و این خبر خوبی برای مشتریان است که به واسطه این تحول در بازار می توانند حق انتخاب داشته باشند و امیدواریم در آینده نزدیک شاهد بازار رقابتی کامل در کشور باشیم.

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدید ها
طراحی و تولید: "ایران سامانه"