کد خبر: ۳۲۰۴۶۲
تاریخ انتشار: ۱۰:۲۸ - ۱۸ مرداد ۱۳۹۴

تمركز شبكه نمايندگي‌ها بر افزايش كيفيت خدمات

به گزارش خبر خودرو، مديرعامل سايپايدك با اشاره به كسب رتبه يك خدمات پس از فروش توسط اين سازمان به خودروهاي توليدي پارس خودرو، تاكيد كرد: شبكه نمايندگي‌ها بايد در ارائه خدمات به مشتريان تمركز بر افزايش كيفيت را بيشتر مورد توجه قرار دهند.

مهندس مصطفي وحيدزاده با اشاره به موفقيت‌هاي سايپايدك در سال‌هاي گذشته و كسب رتبه يك در ارائه خدمات پس از فروش به خودروهاي سواري پارس خودرو، گفت: اين موفقيت‌ها با تلاش و همكاري شبكه با گروه سايپا به دست آمده و انتظار ما اين است كه اين روند مسير صعودي خود را همچنان طي كند.

مديرعامل سايپايدك اظهار كرد: يكي از نيازهاي مشتريان در مراجعه به شبكه نمايندگي‌ها،‌ دريافت خدمات با كيفيت مناسب است؛ در واقع مشتري جدا از بحث هزينه‌ها تمايل دارد هنگامي كه به نمايندگي‌هاي سايپا مراجعه مي‌كند خدماتي مناسب و با كيفيت دريافت كند كه خوشبختانه نمايندگي‌ها اين مساله مهم را به خوبي مد نظر دارند.

وي در ادامه با اشاره به كسب عنوان كيفي‌ترين خودروهاي ساخت داخل توسط پارس خودرو، گفت: با كيفيت‌ترين‌ خودروهاي داخلي در پارس خودرو توليد مي‌شوند و انتظار مشتري اين نوع خودروها هم اين است كه خدماتي مناسب با نوع محصول دريافت كند. سايپايدك نيز با تكيه بر دانش فني روز و همچنين بهره‌گيري از بهترين و پيشرفته‌ترين ابزار تعميرگاهي و همچنين نيروي انساني كارآمد و با تجربه، در خدمات مشتريان گروه سايپا است تا به نيازهاي آنان در كمترين زمان ممكن و با بيشترين سطح كيفيت پاسخ دهد.

مهندس وحيدزاده تاكيد كرد: كسب عنوان رتبه يك در خدمات پس از فروش وظيفه ما را در قبال مشتريانمان سخت‌تر مي‌كند؛ لذا همه بايد با تلاش و كوشش بيشتر در مسير ادامه اين موفقيت‌ها و ارائه خدمات با كيفيت بيشتر قدم برداريم.

 

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
طراحی و تولید: "ایران سامانه"