کد خبر: ۳۲۱۷۳۹
تاریخ انتشار: ۰۸:۱۸ - ۲۶ مرداد ۱۳۹۴

وانت پادرا به زودی به بازار عرضه می شود

به گزارش خبر خودرو، مدیر ارتباطات شرکت زامیاد در رابطه با وضعیت تولید وانت پادرا اظهار داشت: مراحل تولید آزمایشی این خودرو به پایان رسیده است و در حال حاضر در شرف اخذ استانداردهای گواهی اصالت مدرک E MARK مربوط به قطعات این خودرو از سازمان ها و موسسات صادر کننده هستیم.

علیزاده در ادامه گفت و گو با خبرنگار خبرخودرو، با اشاره به اینکه بلافاصله پس از اخذ گواهی های فوق الذکر، وانت پادرا به بازار عرضه خواهد شد، عنوان کرد: به دلیل تراکم کار موسسات صادر کننده استانداردها و پیچیدگی فرایند صدور گواهی E MARK و همچنین زمان بر بودن تست قطعات، پس از دریافت تاییدیه های استاندارد، تولید انبوه این محصول آغاز و با فاصله زمانی چند روزه به بازار عرضه خواهد شد: وی درادامه اظهار داشت در حال حاضر بیش از 130 دستگاه وانت پادرا تولید شده و آماده واگذاری است که پس از دریافت تاییدیه ها به بازار عرضه می گردد.

وی همچنین ضمن اشاره به مشخصات فنی این خودرو، در خصوص مزیت وانت پادرا درمقایسه با خودروهای موجود در بازار اذعان داشت: محصول جدید زامیاد (پادرا) دارای مزایای مختلفی درمقایسه با خودرو فعلی (وانت نیسان) و سایر خودروهای رقیب می باشد. این وانت، از فرمان هیدرولیک، مصرف سوخت 12 لیتر در هر 100 کیلومتر و امکانات جانبی بیشتری چون صندلی قابل تنظیم، آیینه برقی و سیستم تهویه مطبوع بهره مند است. وی خاطرنشان کرد: این خودروی پر توان با استاندارد یورو 4 خودرویی سبز و دوستدار محیط زیست است که درکنار ظاهری زیبا، ازسیستم تعلیق مناسب بهره مند است که برای حمل بار و حرکت درجاده های ناهموار و صعب العبور در حین حمل بار طراحی شده است.

وی افزود: همچنین تریم داخلی این خودرو فضایی دلپذیر برای آن ایجاد کرده و ارگونومی در نظر گرفتهشده در آن براساس استانداردهای روز دنیا است تا راننده به راحتی بتواند به کلیدهای ضروری دسترسی آسان داشته باشد.

وی در رابطه با قیمت فروش این خودرو اظهار داشت: در خصوص قیمت وانت پادرا با در نظر گرفتن ویژگی های این محصول از جمله تناژقابل حمل و مقایسه آن با سایر رقبا، قیمت بسیار مناسبی برای آن پیش بینی میشود که همزمان با عرضه آن به بازار اعلام خواهد شد. مدیر ارتباطات شرکت زامیاد درخصوص اینکه وانت پادرا با چند درصد تولید داخل به بازار عرضه خواهد شد، گفت: وانت پادرا درحال حاضر با 60 درصد ساخت داخل انجام می شود که این رقم  در سال های بعدی به حداکثر خواهد رسید. وی در پایان با اشاره به برنامه شرکت زامیاد برای میزان تیراژ این خودرو در سال جاری عنوان کرد: در سال جاری بالغ بر 2000 دستگاه وانت پادرا را در برنامه تولید داریم که این رقم در سال دوم به بیش از 10 هزار دستگاه خواهد رسید.

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
طراحی و تولید: "ایران سامانه"