کد خبر: ۳۲۲۰۷۱
تاریخ انتشار: ۱۳:۳۰ - ۲۷ مرداد ۱۳۹۴

دو خودرو جدید ساینا و ساندرو ظرف دو ماه آینده عرضه می شوند

به گزارش خبر خودرو، معاون بازاریابی و فروش گروه خودروسازی سایپا از عرضه دو محصول جدید ساینا و ساندرو خبر داد و گفت : ظرف یکی دو ماه آینده دو خودرو ساینا و ساندرو به صورت تجاری به بازار عرضه می شوند.

به گزارش خبرنگار خبر خودرو ، رضا تقی زاده در حاشیه پانزدهمین نمایشگاه بین المللی خودرو مشهد اظهار داشت : این دو خودرو که هم اکنون در نمایشگاه مشهد در معرض دید بازدیدکنندگان قرار گرفته است پس از  کلینیک هایی که  از این دو خودرو برگزار گردید خوشبختانه با استقبال بسیار خوبی مواجه شد.

وی افزود : دو خودرو ساینا و ساندرو به جهت نیازی که از سوی بازار صورت گرفته طراحی و عرضه می شوند.

وی ضمن اشاره به خودرو ساینا گفت :  این خودرو فیس لیفت شده تیباست اما چهره متفاوتی با تیبا دارد  ضمن اینکه  ایرادات  تیبا در این محصول رفع و تریم  داخلی آن تغییر پیدا کرده است.

وی پیشنهاد قیمتی این خودرو را 28 میلیون و 500 هزار تومان اعلام کرد و یاد آورشد :  پیشنهاد قیمتی ساینا با حدود قیمتی 28 میلیون و 500 هزار تومان مدتی است به شورای رقابت ارائه شده و در انتظار تعیین قیمت از سوی این شورا هستیم.

وی همچنین در خصوص محصول جدبد دیگر سایپا اظهار داشت : خودرو ساندرو به عنوان محصول شرکت رنو نیز بر روی هم روی پلت فرم ال 90 طراحی و تولید شده این خودرو هاچ بک و دنده اتوماتیک  است و تاکنون رنج قیمت این خودرو مشخص نگردیده و در مرحله قیمت گذاری داخلی است.

وی گفت : بر اساس فرمول شورای رقابت،  قیمت خودرو وابسته به دو شاخص نرخ تورم بخشی و نمره کیفی خودروهاست که در این زمینه نرخ تورم بخشی صنعت خودرو در سال گذشته حدود 14 تا  15 درصد بوده و نمره کیفی محصولات سایپا نیز بر اساس گزارش بازرسی مستقل وزارت صنعت و معدن 7 درصد رشد داشته است.

وی تصریح کرد : انتظار می رود شورای رقابت پس از بررسی‌های لازم مجوز افزایش قیمت 7 تا 10 درصدی  محصولات سایپا را صادر نماید.

وی در ادامه در خصوص  آخرین آمار تولید و فروش شرکت سایپا در 4 ماهه اول امسال گفت : شرکت سایپا در 4 ماهه اول امسال حدود 145 هزار دستگاه تولید و در حدود 125 هزار دستگاه خودرو به فروش رسانده است.

معاون بازاریابی و فروش گروه خودروسازی سایپا همچنین با استقبال از ایجاد بازار رقابتی در صنعت خودرو داخل گفت : هر گونه ایجاد بازار رقابتی در داخل مسلما به نفع مصرف کننده ، شرکت های خودروساز و کشور خواهد بود از این رو از این مساله استقبال می کنیم.

تقی زاده در ادامه از جایگزین شدن خودرو تیبا به جای محصول پراید در آینده نزدیک خبر داد و گفت : به زودی تیبا جایگزین پراید و به تدریج ساینا نیز جایگزین تیبا خواهد شد.

 

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
طراحی و تولید: "ایران سامانه"