کد خبر: ۳۲۲۳۶۲
تاریخ انتشار: ۱۷:۰۸ - ۲۸ مرداد ۱۳۹۴

ارائه تخفیف ویژه به مشتریان محصولات سیباموتور در نمایشگاه مشهد

به گزارش خبرخودرو ، قائم‌مقام مدیرعامل و رییس سازمان فروش و خدمات پس از فروش سیبا موتور در حاشیه نمایشگاه بین المللی خودرو مشهد گفت: شرکت سیبا موتور سال گذشته در نمایشگاه مشهد حضور نداشت ولی با توجه به اینکه شهر مشهد دارای پتانسیلی قوی در بخش خودروهای باربری و حمل و نقل است و همچنین از بازاری دست نخورده برخوردار است ، تصمیم گرفته شد با هدف معرفی محصولات شرکت و راه اندازی بازار در این شهر در نمایشگاه حضور یابیم.

مهندس امینی در ادامه گفتگو با خبرنگار خبرخودرو افزود: البته سال گذشته نماینده شرکت سیباموتور در شهر مشهد در نمایشگاه حضور داشت و محصولات شرکت را عرضه نموده بود ولی با توجه به اینکه کمترین میزان فروش شرکت سیباموتور در استان خراسان بود ، با هدف معرفی محصولات در نمایشگاه مشهد حضور یافتیم.

وی در ادامه اظهار داشت: در این نمایشگاه به منظور جلب رضابت مشتریان ، یک درصد تخفیف معادل حدود 2.5 میلیون تومان برای 4 روز نمایشگاه به خریداران ارائه نموده ایم.

وی در ادامه در رابطه با محصولات ارائه شده در این نمایشگاه گفت: شرکت سیباموتور محصولات تک محور ، جفت محور ، کامیون کمپرسی و کامیونت Tiger V محصول شرکت FAW را در این نمایشگاه عرضه نموده است.

مهندس امینی افزود: کامیونت Tiger V برای نخستین بار در استان خراسان رونمایی شده و محصول آینده شرکت به شمار می رود که در ماه های آذر یا دی ماه تولید و به بازار عرضه خواهد شد. این محصول با ظرفیت 6 تن و گیربکس ZF و با قیمت حدود 80 تا 83 میلیون تومان عرضه می شود.

رئیس سازمان فروش و خدمات پس از فروش شرکت سیبا موتور ضمن اشاره به استقبال خوب بازدیدکنندگان از نمایشگاه گفت: استقبال از این نمایشگاه در بخش خودروهای تجاری و سنگین نسبت به نمایشگاه شیراز کمتر است ولی به هر حال راضی کننده بوده و بازدید خوبی توسط مردم صورت گرفته است .

وی در ادامه ضمن ابراز امیدواری به اینکه این بازدیدها به خرید منجر شود افزود: امیدواریم از بازدیدکنندگان نمایشگاه مشتریان بالفعل برای محصولات شرکت ایجاد شود .

مهندس امینی اظهار داشت: نمایشگاه مشهد در مقایسه با سایر نمایشگاه ها از فضای نمایشگاهی بهتری نسبت به اصفهان و تبریز برخوردار است و امکانات و شرایط و فضای فیزیکی مناسبی را داراست به طوری که بازدیدکنندگان دسترسی راحت تری داشته و غرفه داران نیز راضی و راحت هستند.

 

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار
طراحی و تولید: "ایران سامانه"