کد خبر: ۳۲۳۰۶۵
تاریخ انتشار: ۱۰:۰۸ - ۰۲ شهريور ۱۳۹۴

لزوم تشویق مردم به خرید تایرهای ایرانی و حمایت از تولید ملی

به گزارش خبر خودرو، مجتمع صنایع لاستیک یزد در پانزدهمین نمایشگاه خودرو و قطعات وابسته که هفته گذشته در محل نمایشگاه های بین المللی مشهد برگزار شد ، در سالن فردوسی محصولات فعلی خود را شامل تایرهای دوچرخه، موتور سیکلت و تایرهای رادیال سیکی سواری هستند را به معرض دید بازدیدکنندگان  قرار داد.

به گزارش خبرنگار خبرخودرو، اکثر بازدیدکنندگان به تناسب شرایط خود با محصولات بزد تایر بیگانه نبودند و پرسش هایی را مطرح می کردند. مصرف کنندگان در مورد کارکرد تایرها و طرح آج تایر و امکان استفاده از تایرهای اسپورت با طرح های دیگر برای خودرو شخصی خود سوالاتی داشتند ولی پرسش های دست اندرکاران فروش و خدمات تایر از جنس دیگر بود که بیشتر شامل نحوه اعطای نمایندگی فروش ، امکان خرید اعتباری از شرکت ، تعویض طرح برخی از تایرها ، شرایط و نحوه خدمات پس از فروش و تحویل و جایگزین تایرهای خسارتی ، ضمانت انواع محصول و مقایسه قیمت ها با سایر رقبا مباحثی را مطرح کردند.

همچنین شرکت های مجتمع صنایع لاستیک یزد و مجتمع صنعتی آرتاویل تایر که هردو زیر مجموعه گروه صنعتی رازی می باشند به موازات حضور در نمایشگاه در 29 مرداد ماه همایش مشترکی را در هتل پارس مشهد برگزار نمودند.

در این همایش که 133 نفر از فروشندگان عمده و جزء استان های خراسان رضوی شمالی و جنوبی حضور داشتند ، دکتر ستوده ، مدیر عامل مجتمع صنایع لاستیک یزد ، ضمن خوش آمدگویی و تشکر از حضورمهمانان پس از معرفی گروه صنعت رازی مباحثی را در ارتباط با برنامه های آتی مجتمع صنایع لاستیک بزد به استحضار حاضرین درجلسه رساندند.

وی پیش از ورود به تشریح موقعیت تولیدی و برنامه های شرکت از اصل مشتری مداری به عنوان یکی از  اصول ثابت شده و موثر در موفقیت بنگاه های  تولیدی خدماتی و تجاری نام برد و مشتری وفادار را بزرگترین سرمایه هرشرکت دانست و به همکاران و نمایندگان توصیه نمود که در تمام زمینه ها رضایت مشتری را در نظر داشته باشند.

وی همچنین درمورد واردات کم کیفیت که دارای حداقل استانداردهای معتبر هستند هشدار داد و خواستار تشویق مردم به خرید تایرهای ایرانی و حمایت از تولید ملی شد

دکتر ستوده در ادامه با اشاره به سطح تکنولوژی تایرسازی در دنیا افزود: مجتمع صنایع لاستیک یزد قرارداد انتقال تکنولوژی و دریافت دانش فنی خود را با شرکت هلندی فردشتاین برای ده سال دیگر تمدید نموده است و این شرکت به تولید تایرهای نسل جدید – تایرهای سری V و تایرهای سبز (Green Tire) که کمترین زیان زیست محیطی را خواهند داشت ادامه خواهد داد.

وی در ادامه اظهار داشت: محصولات یزد تایر تحت لیسانس شرکت اروپایی فردشتاین تولید می شود و یزد تایر مقید است از استانداردهای خاص آن شرکت در تمام مراحل تولید پیروی نماید به طوریکه علاوه بر روش تولید نوع مواد اولیه نیز توسط آن شرکت کنترل می شود.

دکتر ستوده در ادامه از شرکت کنندگان درخواست کرد نظرات فنی و یا تجاری خودرا جهت طرح در کمیته بهبود برای شرکت ارسال نمایند و متذکر شد که کار تدوین و چاپ کتابچه ای در مجتمع صنایع لاستیک  یزد پیگیری میشود که در آن تمام آنچه مصرف کنندگان درباره تایر باید بدانند درج شده  است و این کتابچه راهنمای استفاده از تایر می تواند به انتخاب و استفاده مناسب از تایر کمک شایانی به علاقمندان بنماید.

در پایان این بخش از مباحث برنامه ریزی دوره ای یزد تایر جهت بازدید علاقمندان از خط تولید کارخانه بزرگ بزد تایر اعلام شد.

همچنین در ادامه مهندس انصاری مدیر عامل مجتمع صنعتی آرتاویل تایر ، ضمن عرض تبریک ایام مبارکه دهه کرامت ضمن تایید مواردی که از طرف دکتر ستوده بیان شده بود افزود: با توجه به استراتژیک بودن تایر و اهمیت ایمنی آن ، شرکت های تولید کننده تایرهای تولیدی خود را به مدت سه سال از زمان تولید ضمانت می نمایند و در مقابل کلیه اتفاقاتی که به دلیل عیوب ناشی از تولید ممکن است پیش آید مسئولیت دارند و شرکت های گروه رازی نیز به این امر پایبند هستند.

در ادامه این همایش از 7 نفر از فروشندگان که بیشترین ارتباط تجاری و خرید را از شرکت های گروه رازی داشتند با تقدیم لوح تقدیر و هدیه سپاسگذاری شد و درپایان به مناسبت تشکر مجدد از حضور مدعوین به تعدادی از حضارین در همایش به قید قرعه هدایای نفیسی تعلق گرفت.

 

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
طراحی و تولید: "ایران سامانه"