کد خبر: ۳۲۳۹۱۰
تاریخ انتشار: ۰۸:۵۸ - ۰۷ شهريور ۱۳۹۴

مهمترین معضل شرکت های خدمات پس از فروش ورود قطعات تقلبی با برند های جعلی و قیمت ارزان است

به گزارش خبرخودرو ، مدیر عامل شرکت خدمات پس از فروش مدیران خودرو در خصوص ارزیابی های وزارت صنعت و معدن و تجارت از شرکت های خدمات پس از فروش افزود: با توجه به تغییر روش ارزیابی در سال جاری ، شرایط برای خودرو سازان سخت تر خواهد شد با این حال تلاش ما بر آن است که همچنان به عنوان یکی از برترین ارائه دهندگان محصول با کیفیت و خدمات پس از فروش مناسب درکشور فعالیت نماییم .

رادین پیمان فر در ادامه گفتگو با خبرنگار خبرخودرو در رابطه با خدمات سرویس در محل شرکت مدیران خودرو گفت: این سرویس برای افرادی که تمایل به دریافت خدمات در منزل دارند از طریق شماره تماس 47651 بخش امداد ، در دسترس خواهد بود. در ابتدا خدمات تعمیر در محل فقط برای خودروهای دارای گارانتی قابل استفاده بود اما در حال حاضر سایر محصولات و مشتریان مدیران خودرو نیز می توانند از این خدمات بهره ببرند.

وی با اشاره به نام گذاری سال 94 به نام سال آموزش در شرکت خدمات پس از فروش مدیران خودرو، از اقدامات شرکت در این زمینه خبر داد و افزود: اولین قدم در این راه افتتاح سالن دوم آموزش در شرکت خدمات پس از فروش بود که با انعقاد قرار داد با چند مرکز خارج از شرکت در شش ماهه دوم سال جاری، کمیت دوره های آموزشی شرکت را در مقایسه با سال قبل تا 4 برابر افزایش خواهیم داد.

مدیر عامل شرکت خدمات پس از فروش مدیران خودرو در ادامه از مهترین چالش شرکت های خدمات پس از فروش خودرو سخن به میان آورد و اظهار داشت: مهمترین چالش فعلی معضل ورود قطعات تقلبی و غیر اورجینال به بازار است.

وی افزود: این مسئله برای مشتریان نیز گمراه کننده است که چرا قطعات با لوگوی شرکت های معتبر از جمله مدیران خودرو و چری با قیمتی به مراتب ارزان تر در بازار عرضه می شود در حالی که علت این قیمت پایین در کیفیت بسیار نامطلوب قطعات تقلبی کاملا اشکار است.

مهندس پیمان فر در پایان گفت: خوشبختانه امسال طبق آخرین ارزیابی های شرکت بازرسی کیفیت 56 نمایندگی رتبه 2 و هشت نمایندگی با رتبه 1 داشتیم که جهش درخور توجهی به نسبت سال گذشته به شمار می رود و امید است روند رو به رشد شرکت همچنان با شدت بیشتر ادامه یابد

 

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
طراحی و تولید: "ایران سامانه"