کد خبر: ۳۲۴۱۱۸
تاریخ انتشار: ۱۰:۱۴ - ۰۸ شهريور ۱۳۹۴
به گزارش خبرخودو، بنابر ارزیابیهای کیفی انجام شده ٥٠ درصد جایگاههای عرضه سوخت استان یزد،ممتاز شناخته شدند.

٥٠ درصد جایگاههای سوخت منطقه یزد ممتاز هستند

به گزارش خبرخودو، بنابر ارزیابیهای کیفی انجام شده ٥٠ درصد جایگاههای عرضه سوخت استان یزد،ممتاز شناخته شدند.

سرپرست شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه یزد با مهم برشمردن کیفیت جایگاههای سوخت و ارائه مطلوب خدمات به مراجعان آنها، گفت: دراجرای طرح درجه بندی اخیر که هر ٦ ماه یک بار انجام می شود، ٧٢ جایگاه منطقه یزد بررسی و ارزیابی شدند.

محمد فرازمند اظهار کرد: با توجه به بررسی کارشناسان حوزه مربوط ، ٣٦ باب از ٧٢ باب جایگاه با توجه به برخورداری از شاخصهایی همچون کیفیت تجهیزات جایگاهی، محوطه سازی و زیباسازی مطلوب جایگاه، همچنین رعایت الزمهای زیست محیطی و ایمنی، ممتاز شناخته شدند.

به گفته وی دراین بررسیها جایگاههای با رتبه یک ٢٢ باب و جایگاههای درجه دو و سه  نیز١٤ باب اعلام شده است.

فرازمند تصریح کرد: پرداخت کارمزد به صاحبان جایگاههای سوخت نیز براساس رتبه بندی به آنها انجام می شود. بنابراین کسب درجه ممتازی اهمیت دارد.

سرپرست شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه یزد با تاکید برهمکاری صاحبان جایگاههای اختصاصی و انجمن صنفی جایگاهداران برای افزایش سطح کیفی خدمات و تجهیزات جایگاهی، اظهار کرد: انتظار می رود در ارزیابیهای بعدی، جایگاههای بیشتری موفق به کسب درجه ممتاز شوند و با ارتقای بیش از پیش مراکز عرضه سوخت و مبلمان شهری زیباتر، این حوزه  به ارائه مطلوب خدمات بپردازد.

وی با بیان این که در منطقه یزد ٩١ مرکزعرضه فرآوردهای نفتی به سامانه هوشمند سوخت متصل است، اظهار کرد: از این تعداد، سه جایگاه شرکتی است که درشهرهای  یزد، تفت وابرکوه فعال هستند.

به گفته فرازمند، ٧٢ جایگاه نیز مربوط به بخش خصوصی می شود و ١٦ فروشندگی داخل اتاقک نیز در روستاها تامین سوخت مورد نیاز روستاییان را برعهده دارند.


 

 

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
طراحی و تولید: "ایران سامانه"