کد خبر: ۳۲۴۱۲۷
تاریخ انتشار: ۰۹:۰۸ - ۰۸ شهريور ۱۳۹۴

زمزمه های رونق در بازار خودرو

به گزارش خبر خودرو، رئیس اتحاديه نمايشگاه داران و فروشندگان خودرو تهران از افت قیمت خودرو در بازار خبر داد و گفت : در حال حاضر قیمت بسیاری از خودروهای پلاک شده در بازار به زیر قیمت کارخانه افت کرده به طوری که اغلب خودروها بین 5 تا 10 درصد زیر قیمت کارخانه معامله می شوند هر چند به نظر می رسد این روند ادامه دار نباشد.

علی ارسلان منصوری در گفتگو با خبرنگار خبر خودرو همچنین به کاهش رکود و افزایش معاملات در بازار خودرو اشاره کرد و اظهار داشت : طی روزهای اخیر کمی بازار از وضعیت رکود خارج و به تدریج شاهد رونق در در بازار معاملات خودرو هستیم.

وی با اشاره به شروع رونق در بازار خرید و فروش خودرو گفت : انتظار می رود با افزایش کیفیت و کاهش قیمت تولیدات داخلی ، بازار خودرو در آینده شرایط بهتری را در معاملات را تجربه نماید.

وی همچنین به پیشنهاد اتحادیه نمایشگاه داران جهت حضور در شورای رقابت پرداخت و گفت : در خواست حضور نماینده ای از هیات مدیره اتحادیه فروشندگان اتومبیل به اتاق اصناف ایران ارائه و اتاق اصناف نیز این تقاضا را به وزارتخانه ارسال نموده است که امید است با موافقت وزیر شاهد حضور نماینده ای از اتحادیه در  فهرست اعضای جدید شورای رقابت باشیم.

وی افزود : در صورت موافقت وزارت صنعت ، معدن و تجارت و حضور نماینده اتحادیه نمایشگاه داران تهران در شورای رقابت پیش بینی می شود این مساله تاثیر خوبی در وضعیت بازار خودرو داشته باشد.

وی تصریح کرد : انتظار می رود با تحقق این امر شاهد اتفاقات خوبی در کیفیت و قیمت خودرو بوده و در آینده نزدیک بازار خودرو به جایگاه واقعی خود دست یابد.

رئیس اتحاديه نمايشگاه داران و فروشندگان خودرو تهران در ادامه به بازار خودرهای وارداتی اشاره کرد و گفت : هر چند در این مدت شاهد کاهش 20 تا 25 درصدی قیمت خودروهای وارداتی در بازار بودیم اما همچنان انتظار مصرف کنندگان از بازار  خودرو کاهش بیش از این رقم هاست.

منصوری افزود : طی ماههای آینده بازار خودروهای وارداتی شاهد حضور مدل های جدید 2016 خواهد بود که قطعا این موضوع نیز در بازار وارداتی ها موثر خواهد بود.

 

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدید ها
طراحی و تولید: "ایران سامانه"