کد خبر: ۳۲۴۱۸۷
تاریخ انتشار: ۰۹:۰۸ - ۰۹ شهريور ۱۳۹۴
به گزارش خبر خودرو، مدیرعامل شرکت بهینه سازی مصرف سوخت، از نوسازی ناوگان ترابری شرکت مناطق نفتخیز جنوب در قالب پروژه های اولویت دار این شرکت خبر داد.

نوسازی ناوگان ترابری مناطق نفتخیز جنوب

به گزارش خبر خودرو، مدیرعامل شرکت بهینه سازی مصرف سوخت، از نوسازی ناوگان ترابری شرکت مناطق نفتخیز جنوب در قالب پروژه های اولویت دار این شرکت خبر داد.

نصرت اله سیفی در نشستی با مدیرعامل و مدیران شرکت خدمات ترابری و پشتیبانی نفت با اشاره به برنامه های این شرکت در بخشهای حمل و نقل، ساختمان و صنعت، بویژه صنعت نفت، گفت: با توجه به عمر بالای ناوگان ترابری شرکت می توانیم با گنجاندن شرح نیاز مربوط به خرید خودروهای سبک، سنگین و ماشین آلات در پروژه های سال آینده، نسبت به نوسازی این ناوگان اقدام کنیم.

وی در ادامه با اشاره به پروژه های در دست اقدام این شرکت افزود: برنامه های آموزشی و فرهنگ محور با هدف کاستن از شدت مصرف و اتلاف انرژی از اولویتهای شرکت بهینه سازی مصرف سوخت است.

سیفی در موردافزایش سطح دانش کارکنان در زمینه های بهینه سازی مصرف انرژی اظهار کرد: می توان درباره آموزش ضمن خدمت و همچنین ایجاد ارتباط با مراکز علمی و دانشگاهی نسبت به تعریف پروژه و اجرای آن در سال آینده اقدام کرد؛ زیرا آموزش در این زمینه یکی از راههای کم هزینه و پر بازده است.

در این جلسه همچنین مراد کمالی، مدیرعامل شرکت خدمات ترابری و پشتیبانی نفت با معرفی شرکت ترابری در بخشهای سبک، سنگین، اتوبوسرانی، ماشین آلات سیار ساختمانی و دستگاههای ویژه خطوط لوله، مهمترین چالش و دغدغه این شرکت را عمر بالای ناوگان این شرکت عنوان و تصریح کرد: با هدف نگهداشت تولید و همچنین مقابله با بحرانها دو شرح نیاز خودروی تهیه و برای تصویب به مدیریت برنامه ریزی تلفیقی تهران ارسال شده است.

وی در ادامه استمرار همکاری میان شرکت بهینه سازی مصرف سوخت و شرکت ترابری را در زمینه های آموزش، حمل و نقل و ساختمان خواستار شد.


 

 

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
طراحی و تولید: "ایران سامانه"