کد خبر: ۳۲۴۳۳۴
تاریخ انتشار: ۱۳:۰۸ - ۰۹ شهريور ۱۳۹۴
گروه بین الملل: سومین خودروساز بزرگ ژاپن محصول جدید خود ، Project 2 & 4، را در نمایشگاه اتومبیل فرانکفورت رونمایی خواهد کرد.

معرفی خودروی کاملا متفاوت هوندا

گروه بین الملل: سومین خودروساز بزرگ ژاپن محصول جدید خود ، Project 2 & 4، را در نمایشگاه اتومبیل فرانکفورت رونمایی خواهد کرد.

به گزارش خبر خودرو، این خودروساز تیزر تبلیغاتی جدیدی از محصول فوق را منتشر کرده که برتری آن را در مقایسه با بسیاری از استودیوهای طراحی جهان نشان میدهد.

این محصول توسط مرکز طراحی موتور سیکلت آساکا و مرکز طراحی اتومبیل واکو واقع در ژاپن ساخته شده به طبق گفته هوندا نمونه بارزی ازخودرویی جذاب برای مشتریان است. هوندا Project 2 & 4 به نظر دارای ساختار متفاوت اتاق است و احتمالا از لحاظ تعداد سرنشین و مانور پذیری بالا ویژگی های موتور سیکلت و خودرو را در هم آمیخته است.

هوندا قرار است باخودروهایی نظیر HR – V جدید و Jazz که همگی برای بازار سال جاری اروپا در نظر گرفته شده اند در نمایشگاه اتومبیل فرانکفورت حاضر شود. البته خودروهای CR –V و Civic را هم نبایستی فراموش کرد. این محصولات عمدتا با طراحیهای جدید، سامانه های موتوری متفاوت و فناوری های به روز رسانی شده ای روانه بازار خواهند گردید. بر مثال خودروی جدید Civit Type R دارای یک موتور 2.0 لیتری جدید VIEV Turbo به توان 310PS است و بیشینه سرعتی آن به 270 km/h می رسد.

 

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
طراحی و تولید: "ایران سامانه"