کد خبر: ۳۲۴۴۵۲
تاریخ انتشار: ۱۷:۴۲ - ۰۹ شهريور ۱۳۹۴

 نتایج نهایی آزمون تحصیلات تکمیلی (کارشناسی ارشد ناپیوسته)سال ۱۳۹۴ در سایت سازمان سنجش به نشانی www.sanjesh.org  اعلام شده است و داوطلبان می توانند با شماره پرونده، شماره داوطلبی و شماره شناسنامه از نتیجه آزمون خود مطلع شوند.

دراین دوره از آزمون از تعداد  ۶۵۵ هزار و ۶۷۹ داوطلب در نهایت ۱۵۹ هزار و ۶۴۵ نفر پذیرفته شدند که از این تعداد،  ۷۶ هزار و ۲۳۹ نفر زن و تعداد ۸۳ هزار و ۴۰۶ نفر مرد هستند. به عبارت دیگر ۴۷.۷۶ درصد زن و ۵۲.۲۴ درصد مرد هستند.

كليه‌ پذيرفته‌ شدگان هريک از ۱۳۲ كدرشته‌ امتحانی قبل از مراجعه حضوری به دانشگاه محل قبولی، برای كسب اطلاعات بيشتر و دقيق‌تر درخصوص تاريخ، نحوه و مدارک لازم برای ثبت‌نام به پايگاه اطلاع‌رسانی دانشگاهها و موسسات آموزش عالي ذيربط مراجعه کنند.

در صورتی كه دانشگاهها و موسسات محل قبولی داوطلبان، تاريخ مشخصی را برای ثبت‌نام ارائه نكرده باشند، باید در یکی از روزهای شنبه ۱۴، یکشنبه ۱۵ و دوشنبه ۱۶ شهریورماه برای ثبت‌نام به موسسه محل قبولی مراجعه کنند.

كليه پذيرفته شدگان باید در زمان مقرر برای ثبت‌نام به موسسه محل قبولی خود مراجعه کنند و عدم مراجعه بموقع پذيرفته‌شدگان برای ثبت‌نام، به منزله انصراف از ادامه تحصيل آنان تلقی خواهد شد.

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
طراحی و تولید: "ایران سامانه"