کد خبر: ۳۲۴۵۲۹
تاریخ انتشار: ۱۲:۰۸ - ۱۰ شهريور ۱۳۹۴
گروه بین الملل: شرکت iKW متخصص تولید سامانه تعلیق خودرو، اقدام به ارائه سامانه ای از جنس فولاد ضد زنگ با قابلیت تنظیم ارتفاع برای مرسدس بنز C63 AMG کرده است که ارتفاع آن 35 میلی متر نزدیک تر به جاده می باشد و لذا باعث بهبود وضعیت آیرودینامیک و فرمان پذیری خودرو شده است.

ارتقای سامانه تعلیق مرسدس C63 AMG

گروه بین الملل: شرکت iKW متخصص تولید سامانه تعلیق خودرو، اقدام به ارائه سامانه ای از جنس فولاد ضد زنگ با قابلیت تنظیم ارتفاع برای  مرسدس بنز C63 AMG کرده است که ارتفاع آن 35 میلی متر نزدیک تر به جاده می باشد و لذا باعث بهبود وضعیت آیرودینامیک و فرمان پذیری خودرو شده است.

به گزارش خبر خودرو، یوهانس واکر، مدیر تولید iKW  گفت: با نصب لبه های جلویی قابل تنظیم بر روی این محصول AMG دیگر جایی برای بهبود عملکرد آنی باقی نمی ماند. آن دسته از افرادی که خودرویشان را به سامانه تعلیق KW مجهز کرده اند می توانند تجربه رانندگی با نسخه سیاه AMG را تجربه کنند.

گفته میشود که سامانه تعلیق فوق قابلیت سازگاری با شرایط مختلف جاده ای می باشد و کمپرسورهای آن می توان تغییر ارتفاع شاسی از سطح زمین را دارند. علاوه بر این اعمال فشار کمپرسور بیشتر بر روی محور قابلیت فرمان دهی سریع تر را به رانندگان می دهد. ازسویی فرمان پذیری خودرو بهبود یافته، چسبندگی آن به سطح جاده بیشتر شده و حس رانندگی راحت تری مخصوصا در سرعت های پایین تر به راننده داده می شود.

هنوز زمان عرضه سامانه تعلیق KW ارائه شده برای C63 AMG و با قیمت نهایی آن اعلام نشده است.

 

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
طراحی و تولید: "ایران سامانه"