کد خبر: ۳۲۴۵۳۳
تاریخ انتشار: ۰۸:۵۸ - ۱۱ شهريور ۱۳۹۴
گروه بین الملل: در راستای تثبیت جایگاه فولکس واگن به عنوان بزرگترین خودروسازان جهان، این شرکت از احتمال سرمایه گذاری 340 میلیون دلاری افریقای جنوبی برای تولید محصولات جدید و پایه ریزی زیر ساخت ها خبر داد.

سرمایه گذاری کلان فولکس واگن در افریقای جنوبی

گروه بین الملل: در راستای تثبیت جایگاه فولکس واگن به عنوان بزرگترین خودروسازان جهان، این شرکت  از احتمال سرمایه گذاری 340 میلیون دلاری افریقای جنوبی برای تولید محصولات جدید و پایه ریزی زیر ساخت ها خبر داد.

به گزارش خبرخودرو، طبق اعلام فولکس واگن 228 میلیون دلار از مبلغ فوق صرف سرمایه گذاری در تاسیسات تولیدی Uitenjage می گردد و 114 میلیون دلار آن در بهبود زنجیر تامین قطعات سرمایه گذاری نماید.

البته مبلغ 1.6 میلیون دلار نیز برای توسعه و آزمون کارکنان در نظرگرفته شده است. فولکس واگن افریقای جنوبی دراین باره گفت: این اولین باری خواهد بود که پلتفرم MTM درافریقای جنوبی استفاده می گردد.

این پلتفرم که دارای آخرین فناوری های روز و سامانه های کمکی رانندگی است برای تولید محصولات داخلی و صادراتی مورد استفاده قرار خواهد گرفت.

گفتنی است که فولکس واگنافریقای جنوبی در طی سال های 2007 تا 2014 بیش از 448 میلیون دلار را برای تولید نسل های آینده خودروهای Polo و Polo Vivo سرمایه گذاری کرده است و با در اختیار داشتن 21.4% فروش کلی، بازار خودروی افریقای جنوبی را در دست گرفته است.

 

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
طراحی و تولید: "ایران سامانه"