کد خبر: ۳۲۴۷۶۲
تاریخ انتشار: ۱۰:۰۸ - ۱۱ شهريور ۱۳۹۴
به گزارش خبرخودرو ، قائم مقام وزیر صنعت ، معدن و تجارت گفت : سیاست این وزارتخانه در درجه اول افزایش کیفیت و پایین آوردن قیمت تمام شده خودرو است.

هرگز درهای کشور را برای ورود خودروهای خارجی باز نخواهیم کرد

به گزارش خبرخودرو ، قائم مقام وزیر صنعت ، معدن و تجارت گفت : سیاست این وزارتخانه در درجه اول افزایش  کیفیت و پایین  آوردن قیمت  تمام شده خودرو است.

مجتبی خسروتاج افزود : با یک برنامه ریزی صحیح می توانیم قیمت تمام شده خودروهای داخلی را کاهش دهیم .

خسروتاج با اشاره به کیفیت خودروهای تولید شده در داخل گفت : باید این موضوع به نحوی سیاستگذاری و پیگیری شود که خودروسازان در یک  فضای رقابتی به کاهش قیمت ها بپردازند.

قائم مقام وزیر صنعت ، معدن و تجارت تاکید کرد: ما هرگز درهای کشور را برای ورود خودروهای خارجی باز نخواهیم کرد، زیرا می خواهیم ازخودروسازان داخلی حمایت کنیم نه آنکه آنها را زمین بزنیم.

خسروتاج تولید یک و دو دهم میلیونی خودرو را رقمی قابل توجه دانست و در عین حال به ضرورت تقویت فرهنگ مشتری مداری درمیان خودروسازان داخلی هم تاکید کرد.

وی گفت: با تقویت فرهنگ مشتری مداری در میان خودروسازان خواهیم توانست جایگاه اصلی خودروسازان را در کشور احیا کنیم.

خسروتاج افزود: در چند ماه اخیر و در روند مذاکرات هسته ای، فقط صنعت خودرو نبوده  که با رکود مواجه شده است بلکه  همه صنایع کشور در لاک رکود  فرو رفته بودند.

وی اضافه کرد: متخصصان صنعت خودرو معتقدند که در افق سال 1404 به تولید سه میلیون خودرو خواهیم رسید و این درصورتی محقق خواهد شد که تکیه صنعت کشور به مسائل بین المللی کاسته شود و بر تولید داخل تکیه بزنیم .

خسروتاج باتاکید بر اینکه  دولت باید به فعال شدن تقاضا در بخش خودرو کمک کند گفت : به این منظور دولت اقدام به نخصیص وام های 15 میلیونی خودرو کرده است .

 

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار
پربازدید ها
طراحی و تولید: "ایران سامانه"