کد خبر: ۳۲۷۱۱۹
تاریخ انتشار: ۱۱:۴۸ - ۲۵ شهريور ۱۳۹۴

براباس شاسی بلند G500 4x4 را هم به روز رسانی کرد

گروه بین الملل: براباس خودروی به روز رسانی شده از مرسدس بنز G500 4x4 را معرفی کرد و از رونمایی آن درنمایشگاه اتومبیل فرانکفورت خبر داد.

به گزارش خبر خودرو، قرار است براساس خودروی C63 S، C636 AMG و GTS را  با خود به نمایشگاه اتومبیل فرانکفورت 2015 بیاورد. ولی اخیرا اعلام نشده که نام G500 4x4 نیز در این فهرست قرار گرفته. این شاسی بلند  دارای سامانه اسپرت اگزوز از جنس فولاد ضد زنگ، قطعات بدنه از جنس فولاد ضدزنگ، نورپردازی زیر شاسی و رینگ های  پنج پره دوبل می باشد.

اتاق شاسی بلند فوق نیز فراموش نشده و دارای روکش چرم آلکانتارا، برخی تزئینات فیبر کربنی، لبه های تاشوی کناری، لوگوی استیل براباس و بسیاری جزئیات کوچک دیگر است که این خودرو را با نمونه استانداردش متمایز می کند.

موتور خودروی مذکور هم اکنون 78 اسب بخار قدرتمندتر از گذشته قابلیت تولید 500 اسب بخار توان را دارد و گشتاور آن نیز با 100 نیوتون متر افزایش به 710 نیوتون متر رسیده است. نیروی تولیدی از طریق جعبه دنده هفت سرعته خودکار به هر چهار چرخ منتقل می گردد. شتاب صفر تا صد G500 4x4 حدود 6.9 ثانیه و بیشینه سرعت آن Z10 کیلومتر بر ساعت اعلام شده است.


 

 

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
طراحی و تولید: "ایران سامانه"