کد خبر: ۳۲۸۳۴۴
تاریخ انتشار: ۱۱:۲۲ - ۳۱ شهريور ۱۳۹۴

رنو ساندرو , برگ درخشانی دیگر برای شرکت پارس خودرو

به گزارش خبر خودرو, طی مراسمی با حضور مهندس صالحی نیا  معاون وزیر صنعت , معدن و تجارت , مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا و  کامبیر , رئیس منطقه آفریقا , خاورمیانه و هندوستان شرکت رنو و مدیرعامل شرکت رنو پارس , تولید انبوه رنو ساندرو در شرکت پارس آغاز گردید.

 مهندس آقا محمدی مدیرعامل شرکت پارس خودرو در این مراسم  با اشاره به سابقه  شرکت پارس خودرو به عنوان قدیمی ترین شرکت های خودروسازی در ایران است ، اظهار داشت:  امیدوارم با تولید رنو ساندرو  ارتقاء و رضایتمندی مشتریان محصولات پارس خودرو را بر آورده نماییم.

وی ظرفیت تولید خودرو در شرکت پارس خودرو را 300 هزار دستگاه در سال اعلام کرد و افزود : در حال حاضر شرکت پارس خودرو قابلیت تولید 200 هزار دستگاه از محصولات خانواده رنو را داشته و تاکنون 250 میلیون یورو برای تولید محصولات رنو در این شرکت سرمایه گذاری شده است.

وی با اشاره به کیفیت بالای محصولات پارس خودرو , تاکید کرد : پارس خودرو علاوه بر کیفیت , در حوزه خدمات پس از فروش به همراه شرکت سایپا یدک جزء بهترین سرویس دهندگان به مشتریان بوده و این امر را مدیون نیروهای متخصص و با تجربه و پرسنل این شرکت هستیم.

وی همچنین به افت تولید خودرو در این شرکت بواسطه تحریم ها پرداخت و اظهار داشت : در سال 90 حدود 316 هزار دستگاه خودرو در شرکت پارس خودرو تولید گردید اما در سال 91 به دلیل تحریم ها , تولید شرکت افت کرد و به 40 هزار دستگاه رسید به طوری از تحریم ها لطمات زیادی به شرکت وارد شد.

وی تصریح کرد: در سال 91 بخشی از شرکت پارس خودرو تعطیل گردید و به همین جهت حدود 300 میلیون یورو به شرکت پارس خودرو لطمه وارد شد.اما در سال 93 با افزایش تولید در شرکت و جایگزینی محصولات جدید و تنوع سازی رشد 80 درصدی را تجربه کرده و  تولید 120 هزار دستگاه در شرکت پارس خودرو رقم زده شد.

مدیرعامل شرکت پارس خودرو با اشاره به رونمایی از خودرو ساندرو افزود: شرکت پارس خودرو موفقیت امروز خود را مدیون همکاری شرکت رنو پارس دانسته و از این رو این موضوع را جشن می گیرد و مطمئن هستیم که این خودرو به لحاظ قیمت , کیفیت و مشخصات فنی لایق اسم پارس خودرو , سایپا و رنو پارس است.

آقا محمدی در  پایان تولید رنو ساندرو را برگ درخشانی برای شرکت پارس خودرو اعلام کرد.

 

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدید ها
طراحی و تولید: "ایران سامانه"