کد خبر: ۳۲۹۸۵۹
تاریخ انتشار: ۱۷:۱۹ - ۰۸ مهر ۱۳۹۴

سهم 34 درصدی محصولات سیبا موتور در بازار خودروهای تجاری

به گزارش خبر خودرو ، مدیرعامل شرکت سیبا موتور در مراسم افتتاح مرکز فروش و خدمات پس از فروش شرکت سیبا موتور با اشاره به مطالبات به حق حاکم بر فضای کشور از خودروسازان گفت : امروز اصلی  ترین عامل بر هم خوردن بازار خودرو ناشی از بازارعرضه و تقاضاست زمانی که تقاضا کاهش می یابد تبعا موجب افزایش مطالبات مشتریان می شود.

به گزارش خبرنگار خبر خودرو ، حسین خضری در ادامه این مراسم  از تولید کامیونت 6 تن از محصولات شرکت FAW در سه ماه پایانی امسال خبر داد و گفت :  شرکت سیبا موتور تولید خود را از سال 91  با حدود 500 دستگاه خودرو  آغاز نمود و در نظر دارد تا در سال جاری تولید خود را به 2700 دستگاه افزایش دهد.

وی همچنین سهم بازار این شرکت را در حوزه خودروهای تجاری 34 درصد اعلام کرد و افزود :  در حال حاضر شرکت سیا موتور 36 درصد از سهم بازار خودروهای تجاری را در اختیار دارد و شرکت سیبا موتور به عنوان دومین شرکت توانسته تا کنون 34 درصد از سهم بازار را در اختیار بگیرد.

وی در ادامه یکی از نقاط قوت مرکز فروش و خدمات پس از فروش شرکت سیبا موتور را فضای مناسب برای پارک برای مراجعان عنوان کرد و افزود : در حال حاضر شرکت سیبا موتور 14 نمایندگی فروش و خدمات پس از فروش در سراسر کشور دارد و در نظر دارد تا در سال جاری تعداد نمایندگی های را به 21 نمایندگی افزایش دهد.

وی همچنین به رتبه بندی این شرکت در حوزه  خدمات پس از فروش از سوی شرکت ISQI  پرداخت و گفت : بر اساس  بررسی های شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد روند امتیاز و رتبه بندی این شرکت در حوزه کسب رضایت مشتریان  از امتیاز 54 به 5/64 رسیده است ودر این سه سال شرکت سیبا موتور رتبه سوم را در اختیار داشته است و امسال در نظر دارد تا به رتبه دوم دست یابد.

مدیرعامل شرکت سیا موتور در ادامه دو هدف مهم  این شرکت در سال جاری را خروج از رکود در حوزه خودروهای دیزلی و مشارکت در طرح جایگزینی خودروهای فرسوده اعلام کرد و اظهار داشت :  به هر میزان در کشور منابع لازم برای خروج فرسوده ها اختصاص یابد قطعا  بهره آن از طریق صرفه جویی در سوخت  به کشور باز خواهد گشت.

خضری با اشاره به بند ق تبصره 2 بودجه سال 93 گفت : بر اساس این بند از قانون بودجه باید 65 هزار کامیون و کشنده بالای 10 تن و دارای سن بالاتر از 25 سال نسازی شوند  که پیش بینی می شود در صورت فراهم نمودن زمینه آن حداقل 9 سال این جریان زمان نیاز داشته باشد.

 

 

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
طراحی و تولید: "ایران سامانه"