کد خبر: ۳۳۰۴۲۸
تاریخ انتشار: ۰۹:۰۸ - ۱۲ مهر ۱۳۹۴

بیکاری 50 درصدی حاصل تداوم رکود در صنعت خودرو

به گزارش خبرخودرو ، عضو کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی گفت : هر گونه ادامه شرایط فعلی موجب به وجود آمدن مشکلات بسیار زیادی در صنعت خودرو خواهد شد امید است با تنظیم سیاست ها و اصلاح برخی روش ها توسط خودروسازان و همچنین مرجوع دادن قطعات و خودروهای معیوب بتوانیم مردم را تشویق به استفاده از خودروهای داخلی نماییم.

علیرضا محجوب در گفتگو با خبرنگار خبرخودرو اظهار داشت: تداوم شرایط کنونی بازار خودرو قطعا موجب بیکاری 50 درصد شاغلین در این بخش و افزایش واردات خواهد شد.

وی با اشاره به راهکار مناسب جهت حل وضعیت کنون بازار خودرو  خاطرنشان کرد: برای رفع این مشکل خودروسازان باید از امکانات خود به درستی استفاده کنند و سعی نمایند با افزایش ارائه خدمات به مشتری و رشد کیفی، محصولی به روز و با کیفیت را به بازار عرضه نمایند تا شاهد رونق در این حوزه از صنعت باشیم.

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی با اشاره به تاثیر شرایط فعلی صنعت خودرو در افزایش آمار بیکاری در صنعت قطعه سازی کشور تصریح کرد : متاسفانه روز به روز اوضاع صنعت قطعه سازی کشور بحرانی تر می شود و به تدریج کلیه کارخانجات قطعه سازی در حال تعطیلی هستند.

محجوب تاکید کرد : قطعا ادامه وضعیت کنونی تعطیلی بسیاری از واحدهای تامین کننده قطعات شرکت های خودروسازی را به همراه خواهد داشت.

وی با اشاره به اینکه باید برای وضعیت کنونی صنعت خودرو فکری اساسی شود، اظهار داشت : متاسفانه علاوه بر مشکلاتی که در حوزه کیفیت و قیمت وجود دارد موضوع خدمات پس از فروش و کاستی های موجود در این بخش نیز موجب افزایش انتقادات مصرف کنندگان از خودروسازان شده است.

 

 

 

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
طراحی و تولید: "ایران سامانه"